Ke Atas
Pesan
Butiran
Ulasan

Kelab Golf Antarabangsa Honghua Beijing(北京鸿华AB场)(Beijing Honghua International Golf Club)

No. 108 Beiyuan Road Yayuncun, Chaoyang District, BeijingLihat pada peta

4
< >

Pilih rencana golf Anda

115hari tersedia untuk dipesan

Kalender Harga

Masa Layanan Detail Harga

06:30~14:30

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 1378

B.C.C会员价CNY

Tempah
Informasi lapangan golf

Data lapangan golf

  • :18
  • :72
  • :7203
  • :Lainnya
  • :Nick Faldo
  • :2004

Pengenalan lapangan golf

Kelab Golf Antarabangsa Honghua Beijing adalah projek hartanah yang dibangunkan pada tahun 2001 oleh Hong Kong Oriental Evertrust Group dan Beijing Huahui Real Estate Development Center di Beijing. Terletak dengan strategik di Jalan Beiyuan di kawasan Chaoyang, Beijing, padang golf ini hanya 1500 meter ke utara dari North Star Group Wuzhou Hotel dan hanya 1000 meter ke timur dari lokasi utama Sukan Olimpik Beijing 2008.

Padang golf seluas 135 hektar ini adalah padang golf 18 lubang yang memenuhi standard antarabangsa, dilengkapi dengan kemudahan klub, padang latihan, dan beberapa unit kediaman golf mewah. Kelab Golf Antarabangsa Honghua Beijing direka oleh pemenang enam kali kejohanan besar dan bekas juara dunia Nick Faldo, dan ia direka dan dibina dengan standard kejohanan dunia. Ini adalah padang golf pertama yang direka oleh Faldo di utara China, dan ia juga merupakan padang golf tanda tangannya - Padang Golf Nick Faldo. Kerana landskap Beijing sangat rata, Honghua secara khusus mencipta konsep padang golf gunung, membawa masuk lebih daripada 2.5 juta meter padu tanah untuk membentuk padang ini, memberi pemain golf peluang untuk merasai cabaran dan keghairahan padang golf bukit teratas di dalam bandar. Selain daripada permainan bola tampar dan bunkers yang menunjukkan ciri-ciri gaya Faldo yang klasik, padang ini menggantikan reka bentuk tradisional padang golf dengan bentuk segi empat yang jarang digunakan di dalam negara, dan semua bunkers menggunakan pasir kuarsa putih, memberikan rasa segar kepada pemain golf serta memberikan padang ini aura klasik dan megah. Kepuasan utama di Honghua datang dari green, dengan green tiga tingkat yang mempunyai lilitan khas yang elegan. Dalam 18 lubang padang golf Honghua, Nick Faldo mempunyai kecenderungan khas kepada lubang ke-15, khusus memilihnya sebagai lubang tanda tangannya - Faldo Hole.

Padang golf Honghua menggunakan sistem penyiram hujan Rain Bird tercanggih di dunia dan kepala penyiram Rain Bird seri 900E, melalui sistem kawalan pusat yang membolehkan kawalan individu ke atas setiap kepala penyiram, mencipta kesan penyiraman yang terbaik berdasarkan topografi padang dan keadaan cuaca. Padang golf Honghua mempunyai lebih daripada 1400 kepala penyiram, mencapai liputan penyiraman "wall-to-wall" yang merupakan standard wajib untuk padang golf teratas di dunia, dan pada masa ini hanya beberapa padang golf di China yang memenuhi standard ini.

Fasilitas lapangan golf

Item Layanan

Item Harga
Tips Caddy CNY 200~300

Bahasa yang Didukung

Rute mengemudi

Ulasan Golfer Tulis ulasan
 Ulasan dari Pengguna BaiGolf
  • Penilaian Pengguna
    Sangat Baik
    Baik
    Rata-rata
    Cukup
    Buruk
  • Rekan
    Pekerjaan
    Rekan Kerja
    Teman
    Keluarga
    Sendiri
  • Penilaian Lapangan
    Kondisi Lapangan
    Kesulitan Lapangan
    Keramahan Staf (Caddie)
    Nilai untuk Uang
    Fasilitas Klub
    Kualitas Makanan & Minuman

Tidak ada poin bonus dan kupon akan diberikan sebagai anggota non.