Ke Atas
Pesan
Butiran
Ulasan

Kelab Golf Tasik Jinshan Beijing(北京净山湖)(Beijing Jinshan Lake Golf Club)

No.9, Shunsha Road, Xiaotangshan Town, Changping District, BeijingLihat pada peta

3.9
< >

Pilih rencana golf Anda

115hari tersedia untuk dipesan

Kalender Harga

Masa Layanan Detail Harga

06:30~10:30

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 698

Tempah

11:30~14:30

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 698

Tempah
Informasi lapangan golf

Data lapangan golf

  • :18
  • :72
  • :7312
  • :Lainnya
  • :Pete•Dye
  • :2011

Pengenalan lapangan golf

Kelab Golf Tasik Jinshan Beijing terletak hanya 6 kilometer utara Tian Tong Yuan, di atas sumbu utama alam Beijing, dan berada di tengah-tengah kawasan vila O Bei yang penting. Ia terletak hanya lebih dari 10 kilometer dari Taman Olimpik, dengan akses yang mudah melalui Jalan Li Tang, Lebuhraya Jing Cheng, Lebuhraya Ba Da Ling, dan Lebuhraya Lapangan Terbang. Terletak di kaki gunung dan bersebelahan dengan tasik, ia memiliki lokasi yang mudah diakses.

Padang golf 18 lubang di Kelab Golf Tasik Jinshan Beijing mempunyai panjang total 7312 yard dan par 72. Ia direka oleh firma reka bentuk padang golf terkemuka, Schmidt & Curley Golf Design, dan seluruh proses pembinaan dipantau dengan teliti. Ia mengikuti gaya padang golf persaingan TPC yang dirancang oleh ahli reka bentuk terkenal dunia, Pete Dye. Padang golf bukit yang tenang ini bijaksana menggunakan topografi, pemandangan gunung, dan elemen semula jadi lainnya, termasuk air mengalir, air terjun, jambatan kecil, dan taman taman yang unik. Ia banyak menggabungkan elemen reka bentuk padang golf ekologi semula jadi Scotland untuk mencapai keseimbangan sempurna antara elemen persaingan dan hiburan. Bunker pasir dan kawasan air tersebar luas di seluruh padang. Ia juga memiliki bukit salji berlapis 1018 meter persegi yang jarang ditemui, bunker pasir super besar seluas 3401 meter persegi, bunker pasir dengan kedalaman 3.5 meter, serta kawasan air seluas 10 hektar.

Kelab sosial Kelab Golf Tasik Jinshan Beijing merangkumi 4000 meter persegi dan menonjolkan reka bentuk berkonsep Melayu Cina dengan elemen-elemen seperti bingkai kayu, tiang bulat, dan pintu gerbang. Kelab ini menawarkan kemudahan termasuk restoran, kedai khas, pusat sukan, kolam air panas, dan spa. Reka bentuk keseluruhan adalah elegan dan menenangkan, dengan struktur binaan yang sederhana tetapi fleksibel. Butiran halus menambahkan elemen kehidupan ke dalam reka bentuk, dan dengan pemandangan gunung dan kolam teratai, ia mencipta atmosfera elegan untuk perniagaan, rekreasi santai, dan hiburan mewah, menggabungkan cita rasa estetik yang berubah-ubah dengan harmoni semula jadi.

Fasilitas lapangan golf

Item Layanan

Item Harga
Tips Caddy CNY 200

Bahasa yang Didukung

Rute mengemudi

Ulasan Golfer Tulis ulasan
 Ulasan dari Pengguna BaiGolf
  • Penilaian Pengguna
    Sangat Baik
    Baik
    Rata-rata
    Cukup
    Buruk
  • Rekan
    Pekerjaan
    Rekan Kerja
    Teman
    Keluarga
    Sendiri
  • Penilaian Lapangan
    Kondisi Lapangan
    Kesulitan Lapangan
    Keramahan Staf (Caddie)
    Nilai untuk Uang
    Fasilitas Klub
    Kualitas Makanan & Minuman

Tidak ada poin bonus dan kupon akan diberikan sebagai anggota non.