Ke Atas
Pesan
Butiran
Ulasan

Kampung Golf Country Garden Junan Foshan(佛山顺德均安碧桂园)(Foshan Junan Country Garden Golf Village)

Cuihu Road, Junan, Shunde District, Foshan, GuangdongLihat pada peta

4.3
< >

Pilih rencana golf Anda

115hari tersedia untuk dipesan

Kalender Harga

Masa Layanan Detail Harga

06:30~08:00

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 650

B.C.C会员价CNY

Tempah

08:00~08:30

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 780

B.C.C会员价CNY

Tempah

12:30~15:00

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 780

B.C.C会员价CNY

Tempah

16:00~17:00

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 700

B.C.C会员价CNY

Tempah
Informasi lapangan golf

Data lapangan golf

  • :18
  • :72
  • :7018
  • :101.4
  • :Lainnya
  • :Liang Guokun
  • :2002

Pengenalan lapangan golf

Kampung Golf Country Garden Junan Foshan meliputi lebih daripada 2,000 ekar, dan ia merupakan sebuah tempat rekreasi yang tinggi yang menggabungkan hiburan, percutian, makanan lazat, dan sukan. Dibangunkan dengan pelaburan besar oleh Country Garden Property Development Co., Ltd., yang terkenal dalam industri hartanah. Terletak bersebelahan dengan 'Taman Ekologi Junan,' dengan gunung yang menjulang tinggi dan pemandangan indah yang meliputi kaki bukit yang memeluk tasik, padang golf ini menawarkan pemandangan tasik yang indah dan burung-burung yang berkeliaran. Dicipta oleh pereka berpengalaman, Tuan Liang Guokun, padang golf 18 lubang ini penuh dengan pemandangan tasik yang menarik dan mencabar. Reka bentuk padang golf ini menggabungkan ciri-ciri gunung yang kokoh dan kecantikan tasik dengan laluan golf yang menarik dan mencabar secara organik.

Pada tahun 2002-2003, padang golf ini dianugerahkan dengan 'Anugerah Makanan Terbaik Kelab Golf di China' oleh majalah Golf China, diiktiraf sebagai 'Padang Golf Terbaik di Seluruh Negara' oleh koleksi Golf, dan diiktiraf sebagai salah satu 'Padang Golf Paling Berpengaruh di China' oleh majalah World Executive. Kampung Golf Country Garden Junan Foshan membolehkan anda benar-benar mengalami kelab golf yang berbaloi dan bermutu tinggi dengan harga yang berpatutan.

Keindahan alam sekitar: Terletak berhampiran dengan Taman Ekologi Junan, dengan tarikan pelancongan terkenal seperti Rumah Kelahiran Bruce Lee dan Kuil Ice Jade di sekitarnya. Junan, tempat di mana padang golf ini berada, terkenal dengan seni rakyatnya dan merupakan destinasi pelancongan negeri. Gabungan unik budaya Lingnan dan budaya desa air yang kuat menjadikan tempat ini sebagai tempat yang kaya dengan seni feng shui dan indah dari segi geografi. Lokasi yang strategik: 15 minit dari Zhongshan; kira-kira 20 minit dari Jiangmen, Xinhui, dan daerah Daliang di Shunde, dengan akses mudah melalui jalan raya negeri; pelanggan dari Hong Kong boleh menaiki feri mewah ke Pelabuhan Shunde dan kemudian dijemput.

Fasilitas lapangan golf

Item Layanan

Item Harga
Club Rental CNY 250
Caddy Designation CNY 180

Bahasa yang Didukung

Cara Pembayaran

Rute mengemudi

Ulasan Golfer Tulis ulasan
 Ulasan dari Pengguna BaiGolf
  • Penilaian Pengguna
    Sangat Baik
    Baik
    Rata-rata
    Cukup
    Buruk
  • Rekan
    Pekerjaan
    Rekan Kerja
    Teman
    Keluarga
    Sendiri
  • Penilaian Lapangan
    Kondisi Lapangan
    Kesulitan Lapangan
    Keramahan Staf (Caddie)
    Nilai untuk Uang
    Fasilitas Klub
    Kualitas Makanan & Minuman

Tidak ada poin bonus dan kupon akan diberikan sebagai anggota non.