Ke Atas
Pesan
Butiran
Ulasan

Kelab Golf & Negara Luhu Guangzhou(广州华美麓湖)(Guangzhou Luhu Golf&Country Club)

Luhu Scenic Resort, Baiyun Mountain, Lujing Road, Guangzhou, GuangdongLihat pada peta

4.1
< >

Pilih rencana golf Anda

Kalender Harga

Masa Layanan Detail Harga
Time Bucket untuk ahli kelab golf
Informasi lapangan golf

Data lapangan golf

  • :18
  • :72
  • :6831
  • :96.3
  • :Lainnya
  • :Dave Thomas
  • :1996

Pengenalan lapangan golf

"Surga di Bandar Raya," itulah cara terbaik untuk menggambarkan Kelab Golf & Negara Luhu Guangzhou. Ia terletak di sebuah oase di tengah-tengah bandar, hanya beberapa minit pemanduan dari pusat bandar, dengan kawasan perumahan mewah dan banyak hotel bintang lima berdekatan. Ia juga hanya mengambil masa 30 minit untuk mencapai Lapangan Terbang Antarabangsa Baiyun dan 20 minit ke Stesen Keretapi Guangzhou, dengan rangkaian lebuh raya utama yang menyambungkannya ke bandar-bandar di Delta Sungai Zhujiang. Kelab ini mengamalkan prinsip pengurusan "ahli diutamakan, perkhidmatan terbaik." Ini adalah tambahan yang sempurna kepada faktor semula jadi seperti lokasi dan kelengkapan.

"Lubang sukar," cabaran golf Kelab Golf & Negara Luhu Guangzhou adalah kelab golf desa dengan padang golf 18 lubang standard 72 par dan padang golf lampu 9 lubang, dan ini adalah satu-satunya padang golf di dalam bandar Guangzhou yang menawarkan reka bentuk lampu malam. Arkitek kelab ini, Dave Thomas, dikenali di peringkat antarabangsa. Kerana kelab ini terletak di kawasan bukit Luhu, kedua-dua padang golf mengikuti topografi semulajadi dan dikelilingi oleh pelbagai cabaran alam semulajadi, menjadikannya sangat mencabar dan menguji kemahiran pemain golf dalam swing.

Komitmen yang tulus, perkhidmatan mesra Selain daripada persekitaran geografi yang cemerlang dan "lubang sukar" yang mencabar kemahiran golf, kelengkapan yang lengkap juga merupakan faktor penting untuk padang golf yang sempurna. Kelab ini adalah tempat hiburan pelbagai fungsi yang menawarkan pelbagai kemudahan, termasuk 8 padang tenis standard, bilik persalinan lelaki dan wanita, kedai peralatan sukan, pusat kecergasan (dengan perkhidmatan kecantikan dan urutan), spa wap lelaki dan wanita, kolam renang, kawasan barbeku di tepi kolam, bar lobby, restoran barat dan restoran Cina, dan banyak lagi. Ia adalah tempat terbaik untuk berkumpul bersama keluarga dan rakan-rakan, menghabiskan masa riang dalam hiburan dan rekreasi. Selain itu, dewan kecil dan dewan serbaguna adalah tempat yang ideal untuk berbincang dengan rakan perniagaan anda. Selain daripada kemudahan asas, Kelab Golf & Negara Luhu sering menganjurkan pelbagai aktiviti yang bermanfaat untuk kesihatan dan minda. Kelab ini hampir setiap bulan mengadakan pertandingan golf, dengan penganugerahan kepada tiga terbaik untuk mendorong perkembangan sukan golf. Kelab ini juga telah beberapa kali menganjurkan Larian Seronok Keluarga Luhu dan Larian Amal Terry Fox, dengan semua dana yang dikumpulkan dalam acara besar tersebut disumbangkan kepada Persatuan Khidmat Sukarelawan Antarabangsa Guangdong dan Hospital Amal untuk penyelidikan kanser, di mana semua peserta di Kelab Golf & Negara Luhu dapat merasai kegembiraan berlari di kawasan desa.

"

Fasilitas lapangan golf

Item Layanan

Item Harga
Tips Caddy CNY 200

Bahasa yang Didukung

Cara Pembayaran

Rute mengemudi

Ulasan Golfer Tulis ulasan
 Ulasan dari Pengguna BaiGolf
  • Penilaian Pengguna
    Sangat Baik
    Baik
    Rata-rata
    Cukup
    Buruk
  • Rekan
    Pekerjaan
    Rekan Kerja
    Teman
    Keluarga
    Sendiri
  • Penilaian Lapangan
    Kondisi Lapangan
    Kesulitan Lapangan
    Keramahan Staf (Caddie)
    Nilai untuk Uang
    Fasilitas Klub
    Kualitas Makanan & Minuman

Tidak ada poin bonus dan kupon akan diberikan sebagai anggota non.