Ke Atas
Pesan
Butiran
Ulasan

Kelab Golf Antarabangsa Bukit Luhu MeiZhou(梅州麓湖山)(MeiZhou Luhu Hill International Golf Club)

Industrial and cultural park, Luhu Hill, Nankou Town, Mei County, Meizhou, GuangdongLihat pada peta

4.3
< >

Pilih rencana golf Anda

115hari tersedia untuk dipesan

Kalender Harga

Masa Layanan Detail Harga

06:30~07:30

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 650

B.C.C会员价CNY

Tempah

13:00~15:00

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 650

B.C.C会员价CNY

Tempah
Informasi lapangan golf

Data lapangan golf

  • :18
  • :72
  • :7312
  • :101.9
  • :Lainnya
  • :Jincheon
  • :2012

Pengenalan lapangan golf

Kelab Golf Antarabangsa Bukit Luhu MeiZhou - Kelab Golf Antarabangsa Bukit Luhu MeiZhou terletak di pekan Nankou, Mei Xian, Meizhou, Guangdong, yang terkenal dengan landskapnya yang indah di kawasan asal penduduk Cina. Kelab ini terletak dalam kawasan Taman Industri Budaya Bukit Luhu MeiZhou, Guangdong.

Kelab Golf Antarabangsa Bukit Luhu MeiZhou terletak di pekan Nankou, Mei Xian, Meizhou, Guangdong, yang terkenal dengan landskapnya yang indah di kawasan asal penduduk Cina. Kelab ini terletak dalam kawasan Taman Industri Budaya Bukit Luhu MeiZhou, Guangdong. Ia dibina dengan pelaburan dari Kumpulan Industri Kreatif Budaya Baru Guangdong dan dikelola oleh Jiajiahao Wenti Development Co. Ltd. Kelab ini mempunyai padang golf 18 lubang yang memenuhi standard kejohanan antarabangsa dan sebuah kelab antarabangsa yang dibina mengikut standard lima bintang antarabangsa. Ia mula beroperasi pada Januari 2012, menjadikannya padang golf kejohanan antarabangsa pertama di Meizhou, dan antara padang golf berbukit paling mencabar dan unik di China.

Kelab Golf Antarabangsa Bukit Luhu MeiZhou seperti batu giok semulajadi yang besar, terletak di kawasan bukit Luhu yang mempunyai lebih daripada 20 bukit dan 9 tasik. Kelab ini merangkumi kawasan seluas lebih daripada 100 hektar dan direka oleh seorang arkitek padang golf terkenal dari Malaysia dengan teliti mengikut standard kejohanan antarabangsa. Padang golf ini mempunyai panjang lubang 7,312 meter dengan par 72. Keseluruhan padang ini dihasilkan dengan penuh teliti, dengan padang golf, air, dan perangkap pasir yang membentuk secara semulajadi, membolehkan pemain menikmati pemandangan bukit yang indah sambil menghadapi cabaran yang mengujakan. Budaya korporat yang unik, pengurusan kelab yang canggih, pasukan pengurusan yang muda dan berkualiti tinggi, serta perkhidmatan padang golf yang cekap bersama-sama dengan padang golf antarabangsa 18 lubang menghasilkan budaya padang golf bukit yang unik untuk Kelab Golf Antarabangsa Bukit Luhu MeiZhou, memberikan pengalaman yang mengasyikkan kepada pencinta padang golf.

Ciri-ciri utama padang golf ini termasuk salah satu daripada padang golf berbukit paling mencabar dan unik di China. Sebagai contoh, Lubang 4 yang dikenali sebagai "Cave Hole" berada pada ketinggian 438 meter, dengan perbezaan ketinggian dari padang tee hitam ke padang adalah sejauh 110 meter, menjadikannya salah satu padang golf dengan perbezaan ketinggian terbesar di dunia. Lubang 16 dengan ciri-ciri mencabar yang melibatkan mengatasi lembah dan hutan, dikenali sebagai "Devil Hole," "Lost Ball Hole," dan "Mental Hole" telah mendapat pengiktirafan dari golfer yang mencari cabaran, sering kali dihadapi dengan perasaan takjub.

Jika memukul bola di padang golf berbukit yang mencabar dan menyeronokkan adalah satu nikmat, maka memukul bola di padang latihan golf Bukit Luhu MeiZhou juga merupakan pengalaman mewah dan bergaya. Padang latihan ini, dengan rekaan arkitektur bergaya seperti bangunan, paviliun, dan teres, berpadu dengan sempurna dengan padang golf bukit, membolehkan pemain berlatih dengan bebas, sambil merasai kegembiraan sukan golf.

Fasilitas lapangan golf

Item Layanan

Item Harga
Club Rental CNY 150

Bahasa yang Didukung

Cara Pembayaran

Rute mengemudi

Ulasan Golfer Tulis ulasan
 Ulasan dari Pengguna BaiGolf
  • Penilaian Pengguna
    Sangat Baik
    Baik
    Rata-rata
    Cukup
    Buruk
  • Rekan
    Pekerjaan
    Rekan Kerja
    Teman
    Keluarga
    Sendiri
  • Penilaian Lapangan
    Kondisi Lapangan
    Kesulitan Lapangan
    Keramahan Staf (Caddie)
    Nilai untuk Uang
    Fasilitas Klub
    Kualitas Makanan & Minuman

Tidak ada poin bonus dan kupon akan diberikan sebagai anggota non.