Ke Atas
Pesan
Butiran
Ulasan

Kelab Mission Hills - Padang Mini Par3 ZHANG LIANWEI[深圳观澜湖-张连伟球场(三杆洞迷你场)](Mission Hills -ZHANG LIANWEI Par3 Mini COURSE)

Golf Avenue, Mission Hills Town, Bao'an District, Shenzhen, GuangdongLihat pada peta

4.8
< >

Pilih rencana golf Anda

Kalender Harga

Masa Layanan Detail Harga
Sila hubungi pusat perkhidmatan pelanggan untuk pertanyaan mengenai kadar
Informasi lapangan golf

Data lapangan golf

  • :18
  • :54
  • :2393
  • :Lainnya
  • :Zhang Lianwei

Pengenalan lapangan golf

Kelab Golf Mission Hills merentasi Shenzhen dan Dongguan, ditubuhkan pada tahun 1992. Selepas lebih sepuluh tahun usaha gigih, ia diiktiraf sebagai "kelab golf terbesar di dunia" oleh Guinness World Records. Dengan jumlah pelaburan sebanyak 5 bilion dolar Hong Kong dan keluasan keseluruhan 20 kilometer persegi, ia diuruskan oleh Hong Kong Junhao Group. Dua belas bintang golf lagenda telah dijemput untuk mereka bentuk 12 padang besar dengan jumlah 216 lubang. Ia adalah kelab golf terbesar di dunia dan satu-satunya yang menggabungkan gaya padang golf dari lima benua. Ia juga telah dianugerahkan sebagai salah satu "Sepuluh Pemandangan Terbaik Shenzhen" dan sebagai kawasan pelancongan bertaraf AAAAA, tahap tertinggi di China. Kelab Golf Mission Hills, yang merentasi dua bandar yang berkembang pesat iaitu Shenzhen dan Dongguan, dibuka secara rasmi pada tahun 1994 dan merupakan pelaburan oleh Hong Kong Junhao Group.

Padang golf Zhang Lianwei adalah padang golf pendek 18 lubang pertama di China yang berbeza daripada padang golf tradisional. Padang par 3 ini menggabungkan banyak lubang klasik dan reka bentuk green dan menafsirkannya dengan cara moden. Green termasuk green Biarritz, green setem (postage stamp), green fallaway, green pulau (island) dan green Redan. Dengan lubang dan green yang unik dan berkarakter ini, baik pemain baru mahupun pemain berpengalaman akan berseronok dan ingin kembali lagi dan lagi.

Fasilitas lapangan golf

Item Layanan

Item Harga
Club Rental CNY 400

Bahasa yang Didukung

Cara Pembayaran

Rute mengemudi

Ulasan Golfer Tulis ulasan
 Ulasan dari Pengguna BaiGolf
  • Penilaian Pengguna
    Sangat Baik
    Baik
    Rata-rata
    Cukup
    Buruk
  • Rekan
    Pekerjaan
    Rekan Kerja
    Teman
    Keluarga
    Sendiri
  • Penilaian Lapangan
    Kondisi Lapangan
    Kesulitan Lapangan
    Keramahan Staf (Caddie)
    Nilai untuk Uang
    Fasilitas Klub
    Kualitas Makanan & Minuman

Tidak ada poin bonus dan kupon akan diberikan sebagai anggota non.