Ke Atas
Pesan
Butiran
Ulasan

Kelab Golf Firestone Shenzhen(深圳光明)(Shenzhen Firestone Golf Club)

Sports Park Road, Guangming New District, Shenzhen, GuangdongLihat pada peta

4.2
< >

Pilih rencana golf Anda

23hari tersedia untuk dipesan

Kalender Harga

Masa Layanan Detail Harga

06:30~15:00

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 998

Tempah
Informasi lapangan golf

Data lapangan golf

  • :27
  • :72
  • :7007
  • :100.3
  • :Lainnya
  • :Peter Thomson
  • :2005

Pengenalan lapangan golf

Kelab Golf Firestone Shenzhen - Kelab Golf Firestone Shenzhen sentiasa berpegang kepada prinsip pengurusan "Kualiti Bintang, Kesenangan Berbaloi" dan menyediakan padang rumput golf berkualiti tinggi, kelab eksklusif yang mewah, pasukan pengurusan bertaraf dunia, dan perkhidmatan berkualiti tinggi kepada peminat golf. Matlamat padang golf ini adalah untuk mempromosikan dan menggalakkan sukan golf, membolehkan lebih ramai orang memahami dan terlibat dalam aktiviti yang baik untuk minda dan badan ini. Kelab Golf Firestone Shenzhen terbuka kepada semua dan pemain golf boleh datang untuk bermain pada bila-bila masa. Selain itu, caj padang golf dikekalkan dalam lingkungan yang terjangkau, dengan bayaran padang pada hari biasa sebanyak RM130 dan pada hari cuti sebanyak RM220, memberikan pengalaman "Kualiti Bintang, Kesenangan Berbaloi" kepada pelanggan.

Kelab Golf Firestone Shenzhen terletak di Jalan Taman Sukan, Kawasan Taman Sukan Guangming, dengan lokasi yang strategik, hanya 25 minit dari pusat bandar, menawarkan fasiliti yang lengkap termasuk kelab, restoran, bilik tetamu, pusat rekreasi, dan pusat kecergasan. Kelab golf ini meliputi kawasan seluas 1800 ekar dengan total 27 lubang, termasuk 9 lubang di bawah cahaya lampu, yang akan menjadi tempat rekreasi yang bagus untuk peminat golf yang sibuk bekerja pada musim panas yang panas.

Padang golf ini dikelilingi oleh gunung di tiga sisinya, dengan puncak gunung yang menjulang, pepohonan yang lebat, sungai yang berjalinan, tasik yang bersambung, dan kawasan lembah yang terbuka. Apa yang tersedia di hadapan mata adalah padang golf bukit yang unik, penuh dengan cabaran dan hiburan.

Restoran Cina dan Barat di dalam kelab menawarkan hidangan tempatan yang lezat dan pelbagai; bilik VIP yang eksklusif membolehkan anda berseronok dengan golf dan menikmati gaya hidup yang berkualiti dalam suasana yang tenang; bilik mesyuarat serbaguna di tingkat dua boleh menampung 40 hingga 100 orang dengan peralatan audiovisual dan komunikasi yang lengkap; 56 bilik tetamu yang selesa dan mesra, termasuk bilik standard, bilik mewah, dan suite mewah untuk pilihan anda. Fasiliti padang golf yang lengkap termasuk kawasan lounge lelaki dan wanita yang selesa dan elegan, bilik sauna, perkhidmatan mandi kaki, dan pusat kecergasan yang lengkap, membolehkan anda bersantai selepas sehari yang penat.

Kelab golf ini mengadakan Kejohanan Piala Guangming setiap suku tahunan dan Kejohanan Akhir Tahun pada bulan Disember setiap tahun, dengan hadiah yang melimpah untuk membalas sokongan ahli golf, menjadikan golf sebagai sukan elit yang terbuka kepada orang ramai.

Fasilitas lapangan golf

Item Layanan

Item Harga

Bahasa yang Didukung

Cara Pembayaran

Rute mengemudi

Ulasan Golfer Tulis ulasan
 Ulasan dari Pengguna BaiGolf
  • Penilaian Pengguna
    Sangat Baik
    Baik
    Rata-rata
    Cukup
    Buruk
  • Rekan
    Pekerjaan
    Rekan Kerja
    Teman
    Keluarga
    Sendiri
  • Penilaian Lapangan
    Kondisi Lapangan
    Kesulitan Lapangan
    Keramahan Staf (Caddie)
    Nilai untuk Uang
    Fasilitas Klub
    Kualitas Makanan & Minuman

Tidak ada poin bonus dan kupon akan diberikan sebagai anggota non.