Ke Atas
Pesan
Butiran
Ulasan

Kelab Golf Antarabangsa Haiken Qixianling Hainan(海南上达高尔夫)(Hainan Haiken Qixianling International Golf Club)

Qixianling Hot Spring Scenic Spot, Baoting County, HainanLihat pada peta

3
< >

Pilih rencana golf Anda

23hari tersedia untuk dipesan

Kalender Harga

Masa Layanan Detail Harga

07:00~09:00

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 520

B.C.C会员价CNY

Tempah

12:30~15:00

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 520

B.C.C会员价CNY

Tempah
Informasi lapangan golf

Data lapangan golf

  • :18
  • :72
  • :7061
  • :101.7
  • :Lainnya
  • :JFO
  • :2011

Pengenalan lapangan golf

Kelab Golf Antarabangsa Haiken Qixianling Hainan adalah sebuah kelab golf antarabangsa yang dibina sepenuhnya dengan pelaburan daripada Syarikat Pelaburan Xin Xing Baoting, terletak di bahagian selatan pergunungan Wu Zhi Shan di tengah-tengah pulau Hainan, bersebelahan dengan kawasan percutian air panas yang terkenal, Qixianling.

Padang golf ini direka dengan teliti oleh firma reka bentuk padang golf antarabangsa, JFO Golf Course Design Company dari Amerika, mengikut piawaian antarabangsa dengan 18 lubang, dengan panjang padang sejauh 7061 meter. Reka bentuk padang golf ini dengan bijak menggabungkan ciri-ciri tumbuhan tropika dan landskap yang unik di kawasan gunung dan bukit, kadang-kala dikelilingi oleh hutan oak, kadang-kala dipayungi oleh pokok kelapa, kadang-kala landai dan selesa, kadang-kala menghadap pemandangan gunung, mencipta pengalaman golf yang mencabar dan menyeronokkan. Di dalam padang, tasik dan sungai gunung berirama bersilang, dengan air terjun buatan dan semulajadi yang mengalir dengan tenang. Lubang pertama hingga sembilan menghantarkan pukulan melalui hutan hujan tropika, manakala lubang sepuluh hingga lapan belas membenarkan pemandangan indah Qixianling di hadapan mata, memberikan pemain golf pengalaman memukul yang amat memuaskan. Lubang ketiga belas memiliki pemandangan yang mengagumkan, dengan pemandangan padang golf yang luas yang dapat dilihat dari tee, walaupun padang yang kelihatan luas akan membuat pemain sentiasa berhati-hati dengan sungai kecil yang berada kira-kira 150 meter dari green dan lapan kawasan pasir yang mengelilingi green. Lubang kedelapan belas adalah pemandangan yang sangat indah, berdiri di atas tee, pemandangan utara adalah rangkaian bukit utama Qixianling - Qixianling, di hadapan adalah tasik yang tenang, dan bukit buah-buahan berbentuk setengah pulau terletak di hadapan, menjadi simbol kemenangan akhir bagi pemenang; dengan fairway yang sempit pada lubang kedelapan belas dan kawasan air yang luas, perjalanan golf Qixianling akan meninggalkan kenangan yang berharga.

Kelab golf ini menawarkan pemandangan yang luas, dengan pemandangan padang golf yang hijau, hutan hujan tropika yang subur, dan pemandangan Qixianling yang cantik seperti surga, menyatu dengan alam sekitar yang harmoni tanpa disedari. Lokasi kelab ini sangat strategik, berdekatan dengan Kawasan Peranginan Hutan Batu Nasional Baoting Qixianling, hanya kira-kira 5 kilometer dari Bandar Baoting, 55 kilometer dari Sanya, mengambil masa kira-kira 90 minit dengan kereta, 50 minit dari Pulau Monkey Nanwan, 3 jam dari Haikou. Terdapat pelbagai hotel di sekitarnya dan sumber air panas yang unik, menjadikannya tempat yang ideal untuk golf, sosial, rekreasi, dan aktiviti perniagaan.

Fasilitas lapangan golf

Item Layanan

Item Harga
Tips Caddy CNY 100-200
Club Rental CNY 150

Bahasa yang Didukung

Cara Pembayaran

Rute mengemudi

Ulasan Golfer Tulis ulasan
 Ulasan dari Pengguna BaiGolf
  • Penilaian Pengguna
    Sangat Baik
    Baik
    Rata-rata
    Cukup
    Buruk
  • Rekan
    Pekerjaan
    Rekan Kerja
    Teman
    Keluarga
    Sendiri
  • Penilaian Lapangan
    Kondisi Lapangan
    Kesulitan Lapangan
    Keramahan Staf (Caddie)
    Nilai untuk Uang
    Fasilitas Klub
    Kualitas Makanan & Minuman

Tidak ada poin bonus dan kupon akan diberikan sebagai anggota non.