Ke Atas
Pesan
Butiran
Ulasan

Kelab Golf Mystic Springs Hainan - Padang Mystic(海南神泉-神牛场)(Hainan Mystic Springs Golf Club-Mystic Course)

Nantian Hot Spring Tourist City, Haitang Bay, Sanya, HainanLihat pada peta

4
< >

Pilih rencana golf Anda

16hari tersedia untuk dipesan

Kalender Harga

Masa Layanan Detail Harga
Sila hubungi pusat perkhidmatan pelanggan untuk pertanyaan mengenai kadar
Informasi lapangan golf

Data lapangan golf

  • :18
  • :72
  • :7175
  • :104.4
  • :Lainnya
  • :Nelson&Haworth
  • :2010

Pengenalan lapangan golf

Kelab Golf Mystic Springs Hainan - Padang Mystic direka bentuk oleh kelab reka bentuk golf yang terkenal dari Amerika, Nelson & Haworth, dan meliputi kawasan seluas kira-kira 1.5 juta meter persegi, terdiri daripada dua padang golf 18 lubang dengan paras standard 72 tiap satu.

Kelab ini mempunyai dua padang golf, A-course dengan panjang total 7175 yard; B-course dengan panjang total 7442 yard. Selain daripada padang golf 36 lubang, terdapat juga padang latihan golf standard dengan 40 tapak pukulan. Kelab mewah bintang lima ini mempunyai luas 10,800 meter persegi dengan reka bentuk moden yang mencerminkan tema budaya tempatan pribumi Hainan, memberikan perasaan sejarah dan budaya yang kaya serta kesan moden yang bertenaga.

Lapangan golf tersebut telah mengekalkan banyak ciri-ciri landskap asli: gunung-ganang yang melintang dan bergelombang, perbezaan ketinggian asli hampir 182 meter; serta taman-botani, kebun-buahan dan bunga yang tumbuh semula, membentuk pemandangan indah alam berpadu dengan air dan bukit, bunyi burung dan bau bunga, yang memenuhi orang dengan semangat dan hasrat untuk menghadapi cabaran.

Lapangan golf tersebut telah mengekalkan banyak ciri-ciri landskap asli: gunung-ganang yang melintang dan bergelombang, perbezaan ketinggian asli hampir 182 meter; serta taman-botani, kebun-buahan dan bunga yang tumbuh semula, membentuk pemandangan indah alam berpadu dengan air dan bukit, bunyi burung dan bau bunga, yang memenuhi orang dengan semangat dan hasrat untuk menghadapi cabaran. Melihat dari atas pantai negara yang indah, Teluk Haitang, dan melihat pulau Wuzhizhou dari jarak jauh, membuat orang tidak ingin pergi dari sini dan tidak dapat tidak mengagumi karya "senjata dan kekuatan ajaib" alam.

Melihat dari atas pantai negara yang indah, Teluk Haitang, dan melihat pulau Wuzhizhou dari jarak jauh, membuat orang tidak ingin pergi dari sini dan tidak dapat tidak mengagumi karya "senjata dan kekuatan ajaib" alam.

Fasilitas lapangan golf

Item Layanan

Item Harga
Tips Caddy CNY 100-200

Bahasa yang Didukung

Cara Pembayaran

Rute mengemudi

Ulasan Golfer Tulis ulasan
 Ulasan dari Pengguna BaiGolf
  • Penilaian Pengguna
    Sangat Baik
    Baik
    Rata-rata
    Cukup
    Buruk
  • Rekan
    Pekerjaan
    Rekan Kerja
    Teman
    Keluarga
    Sendiri
  • Penilaian Lapangan
    Kondisi Lapangan
    Kesulitan Lapangan
    Keramahan Staf (Caddie)
    Nilai untuk Uang
    Fasilitas Klub
    Kualitas Makanan & Minuman

Tidak ada poin bonus dan kupon akan diberikan sebagai anggota non.