Ke Atas
Pesan
Butiran
Ulasan

Kelab Golf CITIC Shanqin Bay(中信山钦湾)(CITIC Shanqin Bay Golf Club)

Longgun Town, Wanning, Hainan, ChinaLihat pada peta

5
< >

Pilih rencana golf Anda

Kalender Harga

Masa Layanan Detail Harga
Sila hubungi pusat perkhidmatan pelanggan untuk pertanyaan mengenai kadar
Informasi lapangan golf

Data lapangan golf

  • :36
  • :71
  • :6901
  • :Lainnya
  • :Bill Coore
  • :2004

Pengenalan lapangan golf

Kelab Golf CITIC Shanqin Bay terletak di sepanjang pantai tenggara Hainan, berada di kawasan peralihan antara sub-tropika dan tropika, terletak di sepanjang garis panjang Pantai Forum Boao untuk Asia, hanya 16 kilometer dari Bandaraya Pembandaran Boao, merupakan bahagian penting dalam pembangunan industri pelancongan Pantai Timur Hainan dan Kawasan Landskap Pesisiran Pantai Boao. Lokasi kelab adalah strategik, terletak berhampiran dengan Lebuhraya Linggui Pantai Timur Hainan, Keluaran Boao, dan Stesen Keretapi Tinggi Timur Boao, hanya 15 minit dari Lapangan Terbang Antarabangsa Boao yang sedang dibangunkan.
Kelab ini meliputi kawasan seluas lebih dari 2000 ekar, yang terdiri daripada Padang Golf Peringkat Kejohanan Antarabangsa 18 lubang seluas lebih dari 800 ekar dan Zon Percutian Pesisiran Pantai Asli seluas lebih dari 1000 ekar. Padang golf Shanqin Bay dikelilingi oleh laut di tiga sisinya, dengan pemandangan yang indah dan topografi yang unik, ia adalah satu-satunya Kelab Golf Tebing Laut di Asia. Padang golf ini direka oleh Bill Coore, seorang arkitek terkenal dari Amerika yang mengawal reka bentuk dan turut serta dalam sebahagian pembinaan, ini adalah karya tunggalnya di China dan ia telah dibina oleh syarikat rekabentuk dan pembinaan golf terbesar di negara ini, Orient Group dari Shenzhen dan syarikat pembinaan padang golf terbesar di dunia, Infinite Variety Golf Design dari Amerika, ini adalah contoh kejayaan kerjasama dalam bidang golf antara China dan Amerika. Walaupun kelab golf ini belum dibuka, ia telah dicalonkan sebagai salah satu daripada tiga padang golf terbaik di Asia pada tahun 2012 oleh Golf Planet Australia dan sebagai salah satu daripada tiga padang golf baru terbaik di Asia-Pasifik pada tahun 2012 oleh Kumpulan Golf Asia Pasifik.
Bangunan kelab ini menghadap ke laut dan terletak di puncak bukit di Shanqin Bay, yang dibina di atas tapak bekas stesen radar navigasi Shanqin Bay, yang menggabungkan sejarah yang berwarna-warni dengan seni binaan moden, ia sangat unik. Kelab ini mempunyai keluasan bangunan keseluruhan 4500 meter persegi dan terbahagi kepada dua tingkat, dilengkapi dengan kemudahan yang lengkap termasuk restoran utama, bilik VIP dengan pemandangan laut 270 darjah, platform luar kayu keras yang menghadap laut, bar santai, dan pusat spa, dan juga dilengkapi dengan padang golf latihan luaran dan padang rumput rekreasi. Ia adalah tempat yang eksklusif dan intim untuk bersantai. Berdiri di platform pemandangan laut, anda boleh melihat pemandangan indah padang golf dari dekat dan melihat lautan Selatan yang luas di jauh, mengalami perubahan cuaca yang menakjubkan dan pemandangan yang menakjubkan.

Fasilitas lapangan golf

Rute mengemudi

Ulasan Golfer Tulis ulasan
 Ulasan dari Pengguna BaiGolf
  • Penilaian Pengguna
    Sangat Baik
    Baik
    Rata-rata
    Cukup
    Buruk
  • Rekan
    Pekerjaan
    Rekan Kerja
    Teman
    Keluarga
    Sendiri
  • Penilaian Lapangan
    Kondisi Lapangan
    Kesulitan Lapangan
    Keramahan Staf (Caddie)
    Nilai untuk Uang
    Fasilitas Klub
    Kualitas Makanan & Minuman

Tidak ada poin bonus dan kupon akan diberikan sebagai anggota non.