Ke Atas
Pesan
Butiran
Ulasan

Kelab Golf Wellands Caofeidian(河北曹妃甸湿地公园高尔夫)(Caofeidian Wellands Golf Club)

11, Bohai Avenue, Caofei Dian, Tangshan, HebeiLihat pada peta

4
< >

Pilih rencana golf Anda

Kalender Harga

Masa Layanan Detail Harga
Sila hubungi pusat perkhidmatan pelanggan untuk pertanyaan mengenai kadar
Informasi lapangan golf

Data lapangan golf

  • :18
  • :72
  • :7288
  • :Lainnya
  • : Jack Nicklaus
  • :2010

Pengenalan lapangan golf

Kelab Golf Wellands Caofeidian terletak di Daerah Caofeidian, Tangshan, Provinsi Hebei, dengan pemandangan sungai, pantai, dan kawasan lembap yang menghadap ke Laut Cina. Ia membanggakan padang golf piawaian 18 lubang gaya LINKS bertaraf antarabangsa terbaik di Asia.

Kelab golf ini terletak di kawasan seluas 5.4 ribu hektar (810 ribu ekar) yang terletak di kawasan lembap Caofeidian, yang dikenali sebagai ""karya seni catan air, sumber inspirasi puisi"". Kawasan ini dianugerahkan status kawasan pelancongan tahap 4A dan merupakan kawasan lembap terbesar dan kawasan pemuliharaan burung terbesar di utara, sering disebut sebagai ""syurga burung migrasi"". Di atas tanah lembap seluas 1,640 ekar ini, firma terkenal antarabangsa Nicklaus (Golden Bear) menghasilkan sebuah padang golf yang menakjubkan dengan landskap yang ditumbuhi semak, burung yang berterbangan, dan pemandangan padang golf yang perlahan berbukit. Bunyi angin yang berlalu di atas semak, langkah ringan burung di atas permukaan air, dan bola golf putih yang melesat melintasi padang golf yang luas, melompati lubang-lubang pasir yang bersepah, dan masuk ke dalam green yang penuh dengan cabaran, padang golf bergaya LINKS yang khas lembap ini memukul hati dengan lembut.

Kelab ini menawarkan pelbagai kemudahan yang lengkap. Kelab ini mempunyai sebuah clubhouse seluas 3,000 meter persegi yang membentang ke tengah tasik, memungkinkan para pemain golf menikmati pemandangan lembap dan padang golf 18 lubang. Terdapat juga vila-vila bergaya asal Amerika Utara yang mewah dan vila kayu yang elegan, lengkap dengan perabot import dari ""Ashley"". Semuanya direka untuk memberikan tinggalan yang mewah. Padang latihan permukaan air seluas 25,000 meter persegi yang unik di utara juga boleh didapati di sini, menjadikannya tempat yang mewah untuk latihan golf.

Fasilitas lapangan golf

Bahasa yang Didukung

Rute mengemudi

Ulasan Golfer Tulis ulasan
 Ulasan dari Pengguna BaiGolf
  • Penilaian Pengguna
    Sangat Baik
    Baik
    Rata-rata
    Cukup
    Buruk
  • Rekan
    Pekerjaan
    Rekan Kerja
    Teman
    Keluarga
    Sendiri
  • Penilaian Lapangan
    Kondisi Lapangan
    Kesulitan Lapangan
    Keramahan Staf (Caddie)
    Nilai untuk Uang
    Fasilitas Klub
    Kualitas Makanan & Minuman

Tidak ada poin bonus dan kupon akan diberikan sebagai anggota non.