Ke Atas
Pesan
Butiran
Ulasan

Kelab Golf Meilu Manor(美芦庄园)(Meilu Manor Golf Club)

Baiyangdian Hot Spring City, Baoding, Hebei Province.Lihat pada peta

5
< >

Pilih rencana golf Anda

Kalender Harga

Masa Layanan Detail Harga
Sila hubungi pusat perkhidmatan pelanggan untuk pertanyaan mengenai kadar
Informasi lapangan golf

Data lapangan golf

  • :36
  • :144
  • :Lainnya
  • :Liu Gangjian&Troy Anderson
  • :2010-08-15

Pengenalan lapangan golf

Klub Golf Melu Cantian di Kota Baiyang Dian, Kota Baoding, Provinsi Hebei, merupakan sebuah lapangan golf bertaraf antarabangsa dengan 36 lubang, yang dicipta pada bulan Ogos 2010. Lapangan golf ini dirancang oleh jurutera dari syarikat reka bentuk Cad, Liu Gangjian dan Troy Anderson. 36 lubang golf dipahat menjadi lapangan A berasingan dengan 18 lubang dan lapangan B berasingan dengan 18 lubang.

Reka bentuk lapangan golf ini mengambil kira keperluan untuk perlumbaan antarabangsa dan tempatan yang penting, juga pengalaman menikmati lapangan golf untuk percutian, yang baik sukar dan menantang dan juga sangat menyenangkan. Medan mulut golf ini luas dan agak lebih tinggi dari landasan, memberikan pandangan yang lebih luas kepada penggila golf; Medan putting yang luas dan mempunyai landai yang agak berubah-ubah, memberikan tantangan yang lebih besar kepada penggila golf.

Bentuk mikro landasan jalan yang mengalir mengelakkan kesan visual yang tidak menguntungkan dari medan datar, dengan rumput panjang alami, lubang pasir dengan gaya yang unik dan disposisi yang sukar difahami, digabungkan dengan sistem air yang berbeza dan menyebar luas, membuatkan penggila golf menerima tantangan melawan angin, menantang rumput panjang, mengatasi rintangan, dan mengalami perjalanan golf yang tidak dapat dipercaya. Angin musim ini di sini adalah tantangan besar bagi penggila golf, dan dalam reka bentuk landasan, lubang pasir, medan putting, kawasan air, dan kawasan rumput panjang, ditekankan pemikiran teknologi dalam permainan sukan ringan, yang menawarkan tantangan yang lebih tinggi kepada penggila golf.


Fasilitas lapangan golf

Bahasa yang Didukung

Rute mengemudi

Ulasan Golfer Tulis ulasan
 Ulasan dari Pengguna BaiGolf
  • Penilaian Pengguna
    Sangat Baik
    Baik
    Rata-rata
    Cukup
    Buruk
  • Rekan
    Pekerjaan
    Rekan Kerja
    Teman
    Keluarga
    Sendiri
  • Penilaian Lapangan
    Kondisi Lapangan
    Kesulitan Lapangan
    Keramahan Staf (Caddie)
    Nilai untuk Uang
    Fasilitas Klub
    Kualitas Makanan & Minuman

Tidak ada poin bonus dan kupon akan diberikan sebagai anggota non.