Ke Atas
Pesan
Butiran
Ulasan

Kelab Negara Wetlands Yunhai OCT Taizhou(江苏泰州华侨城)(Taizhou OCT Yunhai Wetlands Country Club)

#2, Zhenhui Avenue, Jiangyan, JiangsuLihat pada peta

4.3
< >

Pilih rencana golf Anda

115hari tersedia untuk dipesan

Kalender Harga

Masa Layanan Detail Harga

06:30~08:30

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 650

Tempah

12:30~14:30

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 650

Tempah
Informasi lapangan golf

Data lapangan golf

  • :18
  • :72
  • :7353
  • :Lainnya
  • :Terry J Morgan
  • :2010

Pengenalan lapangan golf

Taman Sukan Wetlands Yunhai merupakan padang golf ekologi tulen pertama di China, yang dirancang dengan teliti oleh firma reka bentuk terkenal dunia, Nelson & Howarth, dengan Terry J Morgan sebagai ketua jurutera reka bentuk dan pengawasan reka bentuk. Reka bentuk ini menggabungkan ciri-ciri alam semulajadi sekitar Danau Qinhu serta ciri-ciri alam ekologi wetlands.

Padang golf ini meliputi kawasan lebih kurang 1700 ekar, dengan 18 lubang dan standard par 72, serta panjang padang golf sebanyak 7,353 yard, direka dengan elemen cabaran dan keseronokan yang tinggi. Dengan menggabungkan bentuk landskap semulajadi, fokus pada permukaan air sebagai latar belakang, dan ruang padang golf yang dikelilingi oleh tumbuhan; ruang lorong yang dikelilingi oleh permukaan air dan tumbuhan; dan ruang wetlands terbuka sepenuhnya, 47,000 meter persegi padang golf, 70,000 meter persegi wetlands, dan 250,000 meter persegi permukaan air membentuk tiga urutan ruang yang sempurna.

Penyediaan tanah dan pengekalan pasir sebanyak 2.4 juta meter padu untuk padang golf ini mencipta bayangan pokok yang memukau, bunyi burung dan bau bunga, serta pemandangan bukit yang berirama dan lubang yang unik, mencapai keseimbangan antara strategi dan landskap, serta gabungan keseronokan pemukul dan nilai. Dengan 18 lubang berbeza, terdapat 18 pengalaman yang berbeza, dan beberapa lubang yang dirancang dengan teliti oleh pokok tema menjadi sentuhan akhir pemandangan padang golf, membolehkan pemain golf menghayati setiap lubang seperti dunia yang berbeza dan pengalaman yang berbeza dalam hidup.

Antara lubang khas ialah Lubang 9: Lubang par 3, platform tee terletak di atas pulau air, berjejer di sepanjang pantai, dan lubang sebelah kiri dipisahkan oleh wetlands dari padang latihan, mencipta pelbagai tahap ruang; sebelah kanan disambungkan oleh jambatan antara platform tee dan green; pandangan mata yang beralih dan jelas; latar belakang green adalah tanaman yang berkaitan dengan kelab. Lubang 13: Lubang par 5, lubang kedua yang menelanjangkan, dengan panjang lebih dari 580 yard, memerlukan dua kali melintasi permukaan air dari teeing hingga ke green, dengan seluruh padang golf mengalir dari kanan ke kiri sebelum tumbuhan di sisi kanan mendekatkan platform tee ke depan, melintasi permukaan dan menyelesaikan dengan bunkers di belakang lubang pertama; tempat jatuh kedua tetap mempunyai bunkers sebagai panduan. Lubang 18: Lubang par 5, di sisi kiri platform tee adalah kawasan yang dipisahkan oleh tumbuhan, memisahkan daripada ruang lain, dan di sisi kanan adalah hutan pokok yang terpencil, mengekalkan ruang permukaan air yang jelas, dengan kelab yang indah sebagai latar belakang green.

Fasilitas lapangan golf

Item Layanan

Item Harga

Bahasa yang Didukung

Cara Pembayaran

Rute mengemudi

Ulasan Golfer Tulis ulasan
 Ulasan dari Pengguna BaiGolf
  • Penilaian Pengguna
    Sangat Baik
    Baik
    Rata-rata
    Cukup
    Buruk
  • Rekan
    Pekerjaan
    Rekan Kerja
    Teman
    Keluarga
    Sendiri
  • Penilaian Lapangan
    Kondisi Lapangan
    Kesulitan Lapangan
    Keramahan Staf (Caddie)
    Nilai untuk Uang
    Fasilitas Klub
    Kualitas Makanan & Minuman

Tidak ada poin bonus dan kupon akan diberikan sebagai anggota non.