Ke Atas
Pesan
Butiran
Ulasan

Kelab Golf Pulau Sheyang Yancheng Jiangsu(江苏盐城射阳岛)(Jiangsu Yancheng Sheyang Island Golf Club)

Sheyang Estuary, Hetong Town, Sheyang County, Yancheng, JiangsuLihat pada peta

4.7
< >

Pilih rencana golf Anda

115hari tersedia untuk dipesan

Kalender Harga

Masa Layanan Detail Harga

05:30~08:30

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 479

B.C.C会员价CNY

Tempah

12:30~14:30

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 479

B.C.C会员价CNY

Tempah
Informasi lapangan golf

Data lapangan golf

  • :18
  • :72
  • :7405
  • :100.8
  • :Lainnya
  • :Mr.Lesc Watts
  • :2009

Pengenalan lapangan golf

Kelab Golf Sheyangdao Yancheng terletak di daerah Sheyang yang terkenal sebagai kampung rumah Sarus Crane (kawasan wisata nasional Sarus Crane), terletak di kawasan pemandangan Sungai Sheyang, bersebelahan dengan tempat wisata tingkat AAA nasional, Temple Xixin sebagai purba yang pertama di kawasan Jianghuai dan Gates Sungai Sheyang yang dibangun oleh pakar Soviet Union untuk membantu pembangunan China dengan hampir 40 lubang, hanya 3 km dari pusat bandar Sheyang dan hanya 45 minit perjalanan dari pusat bandar Yancheng, Stesen Kereta Api Yancheng dan Lapangan Terbang Internasional Yancheng, akses mudah dengan lokasi yang sangat strategik, menjadi tempat ideal untuk perjalanan berolahraga. Kelab Golf Sheyangdao Yancheng direka oleh seorang desainer terkenal dari Australia iaitu Mr.Lesc Watts, desainnya menggabungkan gaya tradisional alam, mewah serta elegan halus, seluruh lapangan golf ini dikelilingi oleh air dari tiga sisi, dengan keseimbangan aktif dan tenang, terdiri daripada 18 lubang dengan par standard 72 dan panjang jalan golf 7311 yard, seluas 1100 ekar. 18 lubang dengan 18 jenis perasaan yang berbeza, dengan keseimbangan antara keseronokan dalam permainan dan pemandangan, bukit-bukit yang bergelombang, sangat mencabar dan menstimulasi, merupakan lapangan golf dataran dengan tingkat kesulitan tertinggi di kawasan timur Cina, membolehkan pemain golf merasai keseronokan dalam permainan semasa bermain. Terutamanya lubang golf ke-4, dengan bangunan berseri seperti paviliun, tanaman salang besar, sungai-sungai berkelompok, pasir putih dan rumput hijau, warna hijau bercampur dengan langit biru, pemandangan semula jadi dan pemandangan buatan saling berpelangganan, seperti berada di dunia syurga, dilihat dari jauh seperti sebuah lukisan hitam putih tradisional Cina.

Kelab lapangan golf menunjukkan gaya khas budaya Wu, bangunannya kuno dan elegan, pelbagai kemudahan hiburan dan rekreasi lengkap, termasuk pusat sauna, kafe, gimnasium, kedai golf, ruang istirahat VIP, hotel, ruang pelbagai fungsi, lima ruang perjamuan besar dan kecil dengan gaya yang berbeza, merupakan tempat ideal untuk acara penghargaan kecil dan sederhana, seminar dan kejohanan golf. Kelab Golf Sheyangdao Yueda sebagai tetingkap pertukaran dan kerjasama luar negeri bagi Kerajaan Yancheng dan Jiangsu Yueda Group, berjaya menjadi Pangkalan Latihan Golf Jiangsu pada tahun 2010, serta membentuk pasukan golf Jiangsu Yueda yang dinamakan, dengan meningkatkan nama baik kelab serta meningkatkan kualitas dan daya saing kelab. Kelab Golf Sheyangdao Yueda menggunakan model pengurusan profesional golf antarabangsa moden, membolehkan tetamu merasai kegembiraan, kesihatan, persahabatan dan keharmonian budaya golf semasa berolahraga dan berekreasi.

Green adalah kehidupan dan pemandangan paling menarik dari lapangan golf, iaitu green tempat lubang golf berada. Ini adalah lapangan golf 18 lubang standard, 18 green berbentuk berbeza, ada green berbentuk pulau, ada yang berbentuk lubang bunga, ada juga yang dikelilingi oleh kolam dan lubang pasir dengan bentuk gelombang-gelombang. Ini bukan sahaja meningkatkan kesan visual, juga meningkatkan keseronokan dan kesukaran permainan. Ini adalah lapangan golf strategik, 18 lubang semuanya mempunyai ciri khas, tidak kira pemula atau pakar boleh merasai keseronokan dalam memukul dan rasa ketika menguasai penggunaan ketul dan menaklukan cabaran. Tempat ini menyediakan ruang gerak yang luas kepada pemain, juga memberi pemain ketenangan, untuk meredakan tekanan psikologis, kelonggaran rohani dan pemulihan keletihan fizikal. Kelab Golf Sheyangdao Yueda mengalu-alukan anda untuk berhiburan dan berlibur di sini, bersama-sama memukul dalam kehidupan yang berjaya di antara cahaya matahari dan kawasan berhijau!

Fasilitas lapangan golf

Rute mengemudi

Ulasan Golfer Tulis ulasan
 Ulasan dari Pengguna BaiGolf
  • Penilaian Pengguna
    Sangat Baik
    Baik
    Rata-rata
    Cukup
    Buruk
  • Rekan
    Pekerjaan
    Rekan Kerja
    Teman
    Keluarga
    Sendiri
  • Penilaian Lapangan
    Kondisi Lapangan
    Kesulitan Lapangan
    Keramahan Staf (Caddie)
    Nilai untuk Uang
    Fasilitas Klub
    Kualitas Makanan & Minuman

Tidak ada poin bonus dan kupon akan diberikan sebagai anggota non.