Ke Atas
Pesan
Butiran
Ulasan

Kelab Golf Silport Shanghai(上海旭宝)(Shanghai Silport Golf Club)

#1, Xubao Road, Dianshan Lake Town, KunshanLihat pada peta

4.5
< >

Pilih rencana golf Anda

115hari tersedia untuk dipesan

Kalender Harga

Masa Layanan Detail Harga

06:30~07:30

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 869

B.C.C会员价CNY

Tempah

07:40~08:30

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 998

B.C.C会员价CNY

Tempah

12:30~13:30

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 998

B.C.C会员价CNY

Tempah
Informasi lapangan golf

Data lapangan golf

  • :36
  • :108
  • :10835
  • :74.2
  • :131
  • :Lainnya
  • :Bobby J. Martin
  • :1997

Pengenalan lapangan golf

Kelab Golf Silport Shanghai dibina oleh ahli reka terkenal, Bobby J. Martin, seorang ahli kumpulan Nicklaus dari Amerika, dan semasa membina padang golf ini, beliau bijak menggabungkan ciri-ciri topografi, landskap, dan vegetasi semula jadi Jiangnan yang berliku-liku, dengan teliti direka bentuknya. Ini menghasilkan padang golf yang penuh dengan cabaran angin yang misteri dan fairway yang berubah-ubah di antara rumput panjang dan sungai tasik yang mengelilinginya. Oleh kerana padang golf ini terletak berhampiran Tasik Dianshan, keindahan alam semula jadi Jiangnan digabungkan secara sempurna di antara fairway, mencipta suasana semula jadi yang luar biasa. Saat ini, Kelab Golf Silport Shanghai telah menjadi padang golf lengkap 36 lubang, dengan 18 lubang yang dikhususkan untuk ahli kelab, menjaga sepenuhnya hak ahli.

Kelab Golf Silport Shanghai adalah tempat satu-satunya di China yang telah mengadakan Kejohanan Terbuka Hartawan China selama 6 tahun berturut-turut. Kejohanan Terbuka Hartawan China adalah acara golf profesional terbesar di China dengan hadiah sebanyak 1 juta dolar AS. Kerana berjaya mengadakan acara besar ini selama 6 tahun berturut-turut, Silport telah mendapatkan reputasi yang baik di seluruh dunia dan menjadi padang golf terkenal di dalam negara. Salah satu daya tarik utama padang golf Silport Shanghai yang terkenal di Shanghai adalah fairway yang terlihat biasa tetapi penuh dengan cabaran dan variasi.

Setiap tahun, acara pra-kejohanan Kejohanan Terbuka akan menarik banyak ahli dan tetamu untuk mendaftar. Keunikan padang rumput yang telah dijaga dengan baik untuk persediaan Kejohanan Terbuka dan fairway yang mematuhi piawai antarabangsa adalah pengalaman yang jarang terjadi.

Lubang kedelapan yang terletak di bahagian tengah adalah salah satu dari lapan lubang yang terkenal di dalam negara. Selain daripada reka bentuk kesukaran yang sempurna, pemandangan yang indah juga menyertainya, menjadikannya sebagai karya klasik padang golf.

Di samping itu, terdapat 36 ukiran batu hewan purba China dan Dinasti Qing yang merupakan koleksi Pengerusi Kelab selepas melawat seluruh dunia selama 30 tahun. Mereka adalah pelindung unik padang golf dan pemandangan yang unik untuk semua pemain golf.

Kemudahan Kelab Golf Tingkat Satu 1. Dewan Utama. Masuk ke Dewan Utama, dewan besar mewah setinggi 20 meter, berwibawa, dan terang benderang yang memberi anda perasaan yang segar. 2. Kedai Barang Kemas. Di dalam kedai barang kemas yang indah dan terang, terdapat pelbagai jenis barangan. Ia menyediakan maklumat terkini mengenai golf, peralatan, dan hiasan golf. Produk dari beberapa jenama terkenal yang mengeluarkan peralatan golf di sini. 3. Kedai Kopi. Kedai kopi terletak di bahagian kiri dewan kelab dan bahagian tepi tingkap menggunakan tingkap besar, membenarkan cahaya semulajadi memasuki dewan kelab. Ketika anda menikmati kopi di kedai kopi, pemandangan yang indah pasti akan meningkatkan suasana hati anda. Dengan melihat keluar tingkap, anda akan melihat pemandangan tasik yang menakjubkan, dengan ombak hijau yang berliku-liku dan lanskap ladang yang subur, menjauhkan semua kesulitan dan urusan dunia. 4. Bilik Tukar Pakaian. Bilik tukar pakaian lelaki dilengkapi dengan bilik sauna, pancuran ala Jepun, dan kolam hidromassaj, dan peralatan di bilik solek dilengkapi dengan baik.

Tingkat Dua 1. Dewan Utama. Dewan utama yang luas dan serbaguna, yang dapat memuatkan lebih daripada 200 orang untuk makan. Anda boleh menikmati pelbagai jenis makanan Cina, Jepun, dan Barat di sini, sambil melihat pemandangan padang golf secara keseluruhan melalui tingkap. 2. Bilik Makan. Bilik makan disediakan untuk para tetamu untuk makan, dan juga boleh digunakan sebagai bilik mesyuarat. Dalam Bilik makan 3, tingkap besar yang luas, dengan pemandangan yang sangat luas, dan pemandangan pagi dan petang yang berbeza. Pagi-pagi, cahaya merah menyinari, hijau subur, dan kehidupan yang bertenaga. Petang, seperti kata-kata Li Shangyin, "Matahari terbenam tanpa had yang baik, hampir senja yang baik." 3. Berkunci keluar. Balkoni boleh memuatkan lebih daripada 200 tetamu. Di sini, anda boleh melihat pemandangan yang cantik padang golf berbanding dengan melihat padang golf di tingkat satu. 4. Bilik Mesyuarat dan Bilik VIP. Bilik mesyuarat boleh digunakan untuk perniagaan perniagaan. Ia adalah sangat tenang.

Fasilitas lapangan golf

Item Layanan

Item Harga

Bahasa yang Didukung

Cara Pembayaran

Rute mengemudi

Ulasan Golfer Tulis ulasan
 Ulasan dari Pengguna BaiGolf
  • Penilaian Pengguna
    Sangat Baik
    Baik
    Rata-rata
    Cukup
    Buruk
  • Rekan
    Pekerjaan
    Rekan Kerja
    Teman
    Keluarga
    Sendiri
  • Penilaian Lapangan
    Kondisi Lapangan
    Kesulitan Lapangan
    Keramahan Staf (Caddie)
    Nilai untuk Uang
    Fasilitas Klub
    Kualitas Makanan & Minuman

Tidak ada poin bonus dan kupon akan diberikan sebagai anggota non.