Ke Atas
Pesan
Butiran
Ulasan

Kebun Golf Antarabangsa Guweixin Inner Mongolia(内蒙古维信国际)(Inner Mongolia Guweixin International Golf Resort)

Bayinhua Town, Wulateqian Prefecture, Inner Mongolia, ChinaLihat pada peta

3
< >

Pilih rencana golf Anda

23hari tersedia untuk dipesan

Kalender Harga

Masa Layanan Detail Harga

08:00~15:00

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 948

B.C.C会员价CNY

Tempah
Informasi lapangan golf

Data lapangan golf

  • :18
  • :72
  • :7128
  • :Lainnya
  • :2003

Pengenalan lapangan golf

Inner Mongolia Weixin International Golf Resort adalah resort pelancongan besar pertama di Inner Mongolia, dan juga padang golf pertama di Inner Mongolia. Resort ini terletak di bandar Bayanhua, Wilayah Urad Qianqi, Kota Bayan Nur, Inner Mongolia, dengan kawasan seluas lebih daripada 3,500 mu, dengan gunung-gunung Yin sebagai penghalang, dan tanah dataran rendah Hesao sebagai pemudah, keseluruhan reka bentuknya penuh dengan rasa besar-besaran dan bergelombang-gelombang.
Inner Mongolia Weixin International Golf Resort mempunyai padang golf internasional standard 18 lubang, dan padang latihan golf. Padang golf ini direka oleh pakar reka bentuk golf terkemuka di dalam dan luar negara, iaitu padang golf wisata dan pameran kejohanan internasional standard 18 lubang dengan 72 batang. Luas kawasannya adalah 1,489 mu, dengan panjang keseluruhan jalur 7,128 yard. Dengan memanfaatkan pemandangan semula jadi dan tumbuhan, dengan mengambil gaya Links Scotland sebagai rujukan, terdapat kawasan pasir asli yang luas dan rumput hutan yang tumbuh subur, jalur padang bent berkualiti tinggi hijau seperti telah dibasuh, hulu pasir dinding lurus gaya Scotland yang menonjol, keseluruhan padang golf bersifat semula jadi, kuno, tenang, dan menarik untuk ditelusuri. Reka bentuk strategik yang unik, menjadikan setiap jalur mempunyai jalur pukul bola yang berbeza, sesuai untuk pemain dengan tahap yang berbeza, menyertakan keseronokan dan cabaran, kini merupakan satu-satunya padang golf Links pasir di negara ini, yang terkenal sebagai Lapangan Golf Kerajaan St. Andrews Cina.
Inner Mongolia Weixin International Golf Resort mempunyai bangunan mewah seluas 13,000 meter persegi, 66 buah vila mewah, taman pemandangan lanskap seluas 500 mu, kolam renang dalaman dan luaran, pusat mandi air panas, menunggang kuda (unta), memancing, tenis, bola meja, bola pasir, bola bowling, gimnasium, gelanggang kuda, taman permainan kanak-kanak, bilik permainan, bilik mesyuarat, restoran Cina, Barat dan Jepun sebagai kemudahan aktiviti, selamat datang!

Fasilitas lapangan golf

Item Layanan

Item Harga
 

Bahasa yang Didukung

Cara Pembayaran

Rute mengemudi

Ulasan Golfer Tulis ulasan
 Ulasan dari Pengguna BaiGolf
  • Penilaian Pengguna
    Sangat Baik
    Baik
    Rata-rata
    Cukup
    Buruk
  • Rekan
    Pekerjaan
    Rekan Kerja
    Teman
    Keluarga
    Sendiri
  • Penilaian Lapangan
    Kondisi Lapangan
    Kesulitan Lapangan
    Keramahan Staf (Caddie)
    Nilai untuk Uang
    Fasilitas Klub
    Kualitas Makanan & Minuman

Tidak ada poin bonus dan kupon akan diberikan sebagai anggota non.