Ke Atas
Pesan
Butiran
Ulasan

Kelab Golf Tianan Weigao Weihai(山东威海威高天安温泉)(Weihai Weigao Tianan Golf Club)

Jinhua South Road, Caomiaozi Town, Huancui District, Weihai, Shandong, ChinaLihat pada peta

4.5
< >

Pilih rencana golf Anda

115hari tersedia untuk dipesan

Kalender Harga

Masa Layanan Detail Harga

05:30~06:00

2players

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 690

B.C.C会员价CNY

Tempah

05:30~08:00

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 690

B.C.C会员价CNY

Tempah

13:00~16:00

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 690

B.C.C会员价CNY

Tempah

15:30~16:00

2players

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 690

B.C.C会员价CNY

Tempah
Informasi lapangan golf

Data lapangan golf

  • :27
  • :108
  • :11012
  • :Lainnya
  • :Les Watts & David Hemstock
  • :2007

Pengenalan lapangan golf

Klub Golf Weihai Wego, Shandong adalah padang golf yang memenuhi piawai antarabangsa dengan 27 lubang dan piawai 108 gergasi. Ia memaksimalkan reka bentuk alam sekitar dan landskap, memenuhi syarat-syarat terbaik golf kelas atas, dengan reka bentuk padang yang cemerlang dan landskap alam yang unik, yang lebih meningkatkan kepentingan dan tahap cabaran padang golf. Di dalam padang golf terdapat tiga kawasan, yaitu A, B, dan C, masing-masing dengan sifat-sifat yang berbeza: Kawasan A mempunyai landskap bergelombang dan sangat menantang. Kawasan B mempunyai landskap bukit, lebih tenang berbanding kawasan A, dengan jalan golf yang lebih panjang. Sementara itu, Kawasan C adalah padang golf pemandangan tasik, dengan pemandangan tasik yang indah menjadikan rintangan semulajadi untuk perlumbaan.

Ia adalah padang golf pertama dalam industri China yang mempunyai reka bentuk dua green, dirancang untuk 27 lubang, dikelilingi oleh air yang berlumutan, dengan gunung jauh dan dekat. Sembilan lubang terakhir di pulau, menggabungkan pasir, batuan aneh, dan pemandangan pedesaan, bahkan pada musim panas pun dengan angin sejuk, seperti taman alam yang menyenangkan dan menyeronokkan. Sejak dibuka, padang golf ini telah mengalu-alukan banyak tetamu terhormat dari dalam dan luar negara, dan penggemar golf yang berani, dan telah mengadakan beberapa perlumbaan golf dengan ciri khas. Gaya jalan yang menantang di sini telah dikenali sebagai "salah satu padang golf dengan ciri khas terkuat di China", yang telah mendirikan suasana yang baik untuk Kek Lobi Golf Wego Tianan Onsen yang mencerminkan minat golf, menuju antarabangsa. Untuk menjaga dan menghormati makna khusus alam, keseluruhan padang golf telah menyimpan landskap dan tumbuhan semulajadi dengan ketat, dengan penuh daya memanfaatkan pengagihan tasik, lubang pasir, reed putih, dan berbagai jenis tumbuhan semak dan rumpai, terutama hutan kayu hitam yang tersebar di seluruh padang golf, yang tidak hanya memberikan ciri khas pemandangan padang golf, tetapi juga merupakan ujian besar untuk strategi dan keterampilan bermain golf anda.

Punca keunggulan yang lebih mendalam untuk Kek Lobi Golf Wego Tianan Onsen adalah dalam rancangan awal di kawasan ini untuk meletakkan sebuah hotel bintang lima, sebuah ladang anggur dan vino, dan mengenalkan konsep kesihatan perawatan air panas, memasang kemudahan perawatan dan percutian, dalam rancangan awal di kawasan kek lobi ini untuk menggabungkan golf, air panas, makanan, pertemuan, penginapan dalam satu kek lobi percutian kehidupan yang berkualiti tinggi.

Fasilitas lapangan golf

Item Layanan

Item Harga
Tips Caddy CNY 100
Club Rental CNY 200

Bahasa yang Didukung

Rute mengemudi

Ulasan Golfer Tulis ulasan
 Ulasan dari Pengguna BaiGolf
  • Penilaian Pengguna
    Sangat Baik
    Baik
    Rata-rata
    Cukup
    Buruk
  • Rekan
    Pekerjaan
    Rekan Kerja
    Teman
    Keluarga
    Sendiri
  • Penilaian Lapangan
    Kondisi Lapangan
    Kesulitan Lapangan
    Keramahan Staf (Caddie)
    Nilai untuk Uang
    Fasilitas Klub
    Kualitas Makanan & Minuman

Tidak ada poin bonus dan kupon akan diberikan sebagai anggota non.