Ke Atas
Pesan
Butiran
Ulasan

Kelab Golf Antarabangsa Warner(天津华纳)(Warner International Golf Club)

No. 1 Nanhai Road, TEDA, Tianjin, China 300457Lihat pada peta

3.7
< >

Pilih rencana golf Anda

115hari tersedia untuk dipesan

Kalender Harga

Masa Layanan Detail Harga

06:00~14:00

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 468

Tempah
Informasi lapangan golf

Data lapangan golf

  • :18
  • :72
  • :6822
  • :121
  • :72.1
  • :Lainnya
  • :Ronald Fream-GOLF PLAN
  • :1998/01/01

Pengenalan lapangan golf

Terletak di pusat Zon Pembangunan Ekonomi Tianjin TEDA, Tianjin Kelab Golf Antarabangsa Warner adalah sebahagian daripada Kompleks Kewangan TEDA. Klub ini dibuka pada tahun 1998 dan merangkumi kawasan seluas 430,000 meter persegi. Ia menawarkan persekitaran geografi manusia yang baik dan akses yang mudah, hanya 0.24 kilometer dari Lebuhraya Beijing-Tianjin-Tanggu dan hanya 30 minit dari pusat bandar Tianjin, dengan akses ke Beijing yang mengambil masa hanya 1 jam 40 minit.

Padang golf Warner adalah padang golf antarabangsa 18 lubang dengan panjang padang 6,822 yard dan standard 72 pukulan. Ia direka oleh pereka terkenal dari Golf Plan, sebuah syarikat yang mempunyai pengalaman lebih dari 40 tahun dalam reka bentuk padang golf. Keseluruhan padang ini dibina mengikut bentuk asal landskap dengan padang greene yang licin, bunker yang mencabar, tasik yang berkilauan, dan menawarkan daya tarikan unik dan menarik. Walaupun malam tiba, pemain golf yang tidak mahu berhenti akan gembira mengetahui bahawa padang golf Warner dilengkapi dengan pencahayaan, memberikan pengalaman bermain golf yang unik di bawah bintang-bintang.

Sebagai padang golf pertama yang dibina di atas tanah alkali, Warner adalah satu keajaiban yang memberi tanah yang dulunya sunyi ini kehidupan yang baru. Untuk memperkenalkan peraturan dan etika golf antarabangsa yang tulen ke China dan untuk memberikan platform kepada pemain golf tempatan untuk berinteraksi dan bersaing dengan pemain golf dari seluruh dunia, Warner berjaya menganjurkan ""Siri Pertandingan Golf Profesional Asia - Kejohanan Terbuka Tianjin TEDA 1999"" dan ""Siri Pertandingan Golf Profesional Asia - Kejohanan Terbuka Tianjin TEDA 2004 (bersempena dengan Rolls-Royce)"". Setelah berjaya mengadakan dua siri pertandingan golf profesional Asia, untuk memberikan platform kepada pemain golf profesional tempatan untuk berlatih, belajar, dan meningkatkan kemahiran mereka, Warner berjaya mengadakan ""Kejohanan Juara Tianjin Warner 2005 Liga Golf Profesional China"".

Kelab Golf Antarabangsa Warner telah menerima banyak penghargaan dalam kategori perkhidmatan dan kemudahan dalam pelbagai pengiktirafan di China dan Asia Pasifik. Ia telah memenangi anugerah seperti Senarai Padang Golf Terbaik dalam Hati Pengurus 2003, Senarai Padang Golf Paling Berpengaruh di China 2004, Senarai Padang Golf Paling Berpengaruh di Asia Pasifik 2004, dan Senarai 20 Padang Golf Paling Bersaing di China 2005.

Fasilitas lapangan golf

Bahasa yang Didukung

Rute mengemudi

Ulasan Golfer Tulis ulasan
 Ulasan dari Pengguna BaiGolf
  • Penilaian Pengguna
    Sangat Baik
    Baik
    Rata-rata
    Cukup
    Buruk
  • Rekan
    Pekerjaan
    Rekan Kerja
    Teman
    Keluarga
    Sendiri
  • Penilaian Lapangan
    Kondisi Lapangan
    Kesulitan Lapangan
    Keramahan Staf (Caddie)
    Nilai untuk Uang
    Fasilitas Klub
    Kualitas Makanan & Minuman

Tidak ada poin bonus dan kupon akan diberikan sebagai anggota non.