Ke Atas
Pesan
Butiran
Ulasan

Kelab Golf Xuelianshan Xinjiang(新疆乌鲁木齐雪莲山)(Xinjiang Xuelianshan Golf Club)

Snow Lotus Mountain, #407, Hot Spring East Road, Shuimogou, Urumqi, XinjiangLihat pada peta

4.4
< >

Pilih rencana golf Anda

23hari tersedia untuk dipesan

Kalender Harga

Masa Layanan Detail Harga

07:00~16:00

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 930

B.C.C会员价CNY

Tempah
Informasi lapangan golf

Data lapangan golf

  • :36
  • :144
  • :14547
  • :Lainnya
  • :Song Baojian
  • :2000

Pengenalan lapangan golf

Kelab Golf Xuelianshan Xinjiang terletak di pinggir padang pasir di kaki puncak Bogda, yang dikenali sebagai "penjagaan Xinjiang," dalam rangkaian Pegunungan Tian Shan yang diiktiraf di Asia, dan merupakan padang golf yang terletak paling jauh dari lautan di dunia. Ia terletak di kawasan pelancongan yang terkenal, Water Mill Gully, di bandaraya Urumqi.

Kelab ini meliputi kawasan seluas lebih daripada 9000 ekar, hanya 6 kilometer dari pusat bandar Urumqi dan 20 kilometer dari Lapangan Terbang Antarabangsa Urumqi, menjadikannya sangat mudah diakses. Kelab Golf Xuelianshan Xinjiang terdiri daripada dua padang, iaitu Padang Bandar dan Padang Bogda, dengan pembinaan sebanyak 36 lubang mengikut piawaian antarabangsa. Ketinggian purata adalah 860 meter di atas paras laut, dengan sinaran matahari yang berpanjangan pada musim panas, memberikan lebih daripada enam belas jam untuk bermain golf sepanjang hari. Pada bulan Julai dan Ogos, suhu purata sekitar 20 darjah Celsius, menjadikannya tempat paling sesuai di seluruh negara untuk bermain golf. Setiap peminat golf boleh benar-benar mengembangkan diri, menikmati alam semula jadi, dan mengecapi pesona padang golf Xinjiang yang unik di sini.

Padang Bandar adalah padang gunung, dengan jarak keseluruhan sebanyak 7200 yard. Reka bentuknya memaksimakan gaya hidup Gurun Gobi Xinjiang dan kemegahan Pegunungan Tian Shan, dengan menggunakan topografi bukit semula jadi Xuelianshan, sepenuhnya mewakili ciri-ciri wilayah Xinjiang yang besar dan luas.

Padang Bogda memandang Pegunungan Tian Shan dengan latar belakang puncak salji abadi Bogda. Lanskapnya yang indah, pandangan yang meluas, dan topografi bukit semula jadi menjadikan padang golf ini seperti seni ciptaan semula jadi, satu padang golf gunung yang mencabar, profesional, dan menarik.

Padang latihan Kelab Golf Xuelianshan Xinjiang mempunyai panjang 300 meter dan lebar 150 meter, meliputi lebih daripada 60 ekar tanah. Ia mempunyai 80 tapak bermain dengan cahaya sorot ganda dan merupakan satu-satunya padang latihan golf yang lengkap dan berfungsi sepenuhnya di seluruh Xinjiang. Ia adalah tapak terbaik untuk pengajaran dan latihan golf serta tempat lahirnya pemain golf.

Green latihan pukulan dengan piawaian antarabangsa merangkumi lebih daripada 1000 meter persegi dan dilengkapi dengan pelbagai lubang latihan, kawasan perangkap pasir, dan kawasan halangan rumput panjang yang mencabar. Ia adalah tempat terbaik untuk meningkatkan kemahiran dalam permainan pukulan, swings, dan mengatasi kawasan halangan pasir.

Fasilitas lapangan golf

Bahasa yang Didukung

Rute mengemudi

Ulasan Golfer Tulis ulasan
 Ulasan dari Pengguna BaiGolf
  • Penilaian Pengguna
    Sangat Baik
    Baik
    Rata-rata
    Cukup
    Buruk
  • Rekan
    Pekerjaan
    Rekan Kerja
    Teman
    Keluarga
    Sendiri
  • Penilaian Lapangan
    Kondisi Lapangan
    Kesulitan Lapangan
    Keramahan Staf (Caddie)
    Nilai untuk Uang
    Fasilitas Klub
    Kualitas Makanan & Minuman

Tidak ada poin bonus dan kupon akan diberikan sebagai anggota non.