Ke Atas
Pesan
Butiran
Ulasan

Kelab Negara Golf Orient Ningbo(浙江宁波东方)(Ningbo Orient Golf Country Club)

16 Miles away from Tongtu Road, Beilun District, Ningbo, ZhejiangLihat pada peta

4.8
< >

Pilih rencana golf Anda

23hari tersedia untuk dipesan

Kalender Harga

Masa Layanan Detail Harga

06:30~14:30

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 798

B.C.C会员价CNY

Tempah
Informasi lapangan golf

Data lapangan golf

  • :18
  • :73
  • :7148
  • :Lainnya
  • :T.K.Pen
  • :2003年

Pengenalan lapangan golf

Kelab golf Orient Ningbo meliputi kawasan seluas 1500 ekar dengan reka bentuk lapangan 18 lubang yang berskala antarabangsa. Terletak kira-kira 16 kilometer dari pusat bandar Ningbo, antara Pelabuhan Beilun dan bandaraya Ningbo, kelab ini menawarkan pemandangan yang memukau kebanyakan lubang dengan pemandangan laut dan bandar yang jauh. Ia membolehkan anda menikmati keindahan semula jadi dan kegembiraan bermain golf di Orient.

Kelab golf Orient Ningbo terletak di tengah alam semula jadi yang hijau dan damai, menjadikannya tempat yang sempurna untuk membangunkan padang golf. Walaupun fasiliti kelab mungkin kelihatan biasa dari luar, ia menawarkan perasaan keselesaan yang mesra. Dengan kemudahan yang sederhana dan perkhidmatan yang mesra, kelab ini memberikan pengalaman seperti berada di rumah sendiri. Hubungan mesra antara pelanggan tetap dan kakitangan menjadi ketara, dan tiada bezanya sama ada mereka adalah tuan rumah atau tetamu.

Ketua Pengurus Kelab, Guan Yuanming, berkata, "Matlamat kelab ini adalah untuk bermain golf. Kami akan menyediakan segala yang diperlukan untuk permainan golf, tetapi jika anda mengharapkan lebih banyak, kami mungkin tidak dapat memenuhinya. Sumber daya kami terhad, dan sebagai kelab golf, kami ingin memanfaatkan tenaga kami sepenuhnya untuk padang golf. Bagi perkara lain yang boleh memudahkan pelanggan, kami akan cuba sedaya upaya. Malah, tiada ahli kami yang pernah mengadu, mereka datang ke sini untuk bermain golf."

Kebanyakan kelab golf kini berusaha untuk menjadi tempat serba boleh atau pusat hiburan rekreasi, tetapi Orient Ningbo telah memilih untuk memberi tumpuan kepada golf itu sendiri, dari konsep pembinaan hingga model pengurusan, yang sungguh jarang ditemui.

Fasilitas lapangan golf

Item Layanan

Item Harga

Bahasa yang Didukung

Cara Pembayaran

Rute mengemudi

Ulasan Golfer Tulis ulasan
 Ulasan dari Pengguna BaiGolf
  • Penilaian Pengguna
    Sangat Baik
    Baik
    Rata-rata
    Cukup
    Buruk
  • Rekan
    Pekerjaan
    Rekan Kerja
    Teman
    Keluarga
    Sendiri
  • Penilaian Lapangan
    Kondisi Lapangan
    Kesulitan Lapangan
    Keramahan Staf (Caddie)
    Nilai untuk Uang
    Fasilitas Klub
    Kualitas Makanan & Minuman

Tidak ada poin bonus dan kupon akan diberikan sebagai anggota non.