Ke Atas
Pesan
Butiran
Ulasan

Kelab Golf Chang Hwa(彰化高尔夫)(Chang Hwa Golf Club)

NO.101 Lane 2, Ta Pu Rd, Chang Hua City, TaiwanLihat pada peta

4
< >

Pilih rencana golf Anda

115hari tersedia untuk dipesan

Kalender Harga

Masa Layanan Detail Harga

06:00~14:00

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 630

Tempah
Informasi lapangan golf

Data lapangan golf

  • :18
  • :73
  • :6940
  • :Lainnya
  • :1981

Pengenalan lapangan golf

Klub golf Changhua terletak di bahagian utara Dataran Chia Nan di tengah dan selatan Taiwan, merupakan padang golf yang agak rata. Ia berhampiran dengan kawasan bukit yang indah di kaki Gunung Ba Gua, di ketinggian 150 meter, iklimnya hangat dan sedikit hujan, empat musim seakan-akan baharu. Di sisi utara, anda dapat melihat Tze Chih Buddha yang bermakna sejarah di Gunung Ba Gua, di sisi barat laut, anda dapat melihat pemandangan keseluruhan bandar Changhua, dan apabila cuaca cerah, di sisi barat anda juga dapat melihat jauh ke Selat Taiwan.

Klub golf Changhua adalah padang golf yang memberi keutamaan kepada ahli, membuat tempahan agak sukar. Kebanyakan di sekeliling padang putting terdapat lubang pasir. Dan, padang putting adalah padang putting yang tidak terlalu besar dan tidak terlalu kecil. Angin di padang golf cukup kencang, dan apabila cuaca baik, padang golf akan menunjukkan gaya yang berbeza, yang dapat mencukupi untuk melatih pemain.

Klub ini mempunyai bangunan mewah, penerimaan depan yang rapi, dan kedai peralatan golf yang menawarkan pelbagai produk.

Klub ini mudah diakses, berjarak kira-kira empat kilometer dari stesen keretapi Changhua, Lebuhraya Zhongshan, dan Jalan 74A Tengah-Changhua, Lebuhraya Utara-Selatan juga berada di dekat sana, memudahkan perjalanan antara utara dan selatan, menyediakan satu tempat aktiviti luar yang terbaik untuk pecinta golf di kawasan Tengah.


Fasilitas lapangan golf

Rute mengemudi

Ulasan Golfer Tulis ulasan
 Ulasan dari Pengguna BaiGolf
  • Penilaian Pengguna
    Sangat Baik
    Baik
    Rata-rata
    Cukup
    Buruk
  • Rekan
    Pekerjaan
    Rekan Kerja
    Teman
    Keluarga
    Sendiri
  • Penilaian Lapangan
    Kondisi Lapangan
    Kesulitan Lapangan
    Keramahan Staf (Caddie)
    Nilai untuk Uang
    Fasilitas Klub
    Kualitas Makanan & Minuman

Tidak ada poin bonus dan kupon akan diberikan sebagai anggota non.