Ke Atas
Pesan
Butiran
Ulasan

NOVAWORLD PHAN THIET(NOVAWORLD PHAN THIET)

Commune, Hon Gio, Thuan Quy, Tien Hoa Hamlet, Tp. Phan Thiết, Bình Thuận 800000越南Lihat pada peta

5
< >

Pilih rencana golf Anda

23hari tersedia untuk dipesan

Kalender Harga

Masa Layanan Detail Harga

06:00~14:00

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 598

B.C.C会员价CNY

Tempah
Informasi lapangan golf

Data lapangan golf

  • :18
  • :72
  • :7400
  • :Lainnya
  • :Gren Norman

Pengenalan lapangan golf

Padang Golf PGA NovaWorld Phan Thiet adalah hasil ciptaan "Great White Shark" Greg Norman yang eksklusif, dengan 36 lubang, terletak di pusat projek NovaWorld Phan Thiet seluas 1,000 ekar, dengan pemandangan laut Tien Thanh dan Phan Thiet yang memukau. Padang Golf PGA NovaWorld Phan Thiet termasuk 2 padang golf, iaitu padang laut dan padang taman, yang direka oleh legenda golf, Greg Norman, dan merupakan sebahagian daripada sistem padang golf Persatuan Golf Profesional Amerika (PGA). Ini juga merupakan satu-satunya rangkaian padang golf di Vietnam yang mematuhi standard PGA dan memegang hak eksklusif PGA untuk mengadakan pertandingan dalam sistem mereka.
Padang Golf PGA Ocean dan Clubhouse meliputi kawasan seluas 88.4 ekar dan mempunyai gaya padang Links - padang golf tepi laut, salah satu yang terpanjang di Vietnam dengan jarak 7,400 yard dan par 72. Apabila pemain golf membuat pukulan mula yang selamat dari padang golf, mereka akan merasai panjangnya padang golf ini. Pemain akan mendapat pengalaman yang sangat berkesan dengan pemandangan gunung yang indah dan panorama teluk Fhan Thiet yang megah, dengan landskap berbukit yang semula jadi dan laluan yang berliku-liku semula jadi. Reka bentuk keseluruhan Padang Golf PGA Ocean sangat mengesankan, dengan 9 laluan tertutup yang menggabungkan elemen "link" dan "park" serta 9 laluan pengembalian yang menghadap ke pemandangan laut. Satu sorotan reka bentuk Padang Golf PGA Ocean adalah tiga jalan yang seperti "padang golf mini" yang boleh membentang hingga 100 meter. Dengan cuaca laut Tien Thanh (Phan Thiet-Binh Thuan) yang berubah-ubah, Padang Golf PGA Ocean mencipta banyak cabaran baru setiap hari, dengan tahap kesukaran yang bervariasi, menjadikan pemain golf lebih bergembira.
Padang Golf PGA Ocean direka untuk kejohanan, jadi laluan fairway yang kompleks menawarkan pelbagai pilihan taktikal bagi pemain dari sudut pandang titik pukulan. Selain itu, yang menjadikan Padang Golf PGA Ocean unik adalah kawasan sand trap yang kasar, kelilingan dengan rumput tebal alami, yang berlandaskan pada kawasan rumput asli, mencipta keseimbangan yang sangat baik antara alam semula jadi dan buatan manusia. Rumput membentuk permukaan padang golf. Sand trap semula jadi yang tumbuh di atas latar belakang pasir merah yang tegas dipadankan dengan pasir kuning permukaan, dengan latar belakang warna tanah tipikal Tanah Rendah-Cham. Padang Golf PGA Ocean menanam rumput Zoysia dan Primo sepenuhnya mesra alam, mencipta kualiti padang rumput terbaik di negara ini.

Rute mengemudi

Ulasan Golfer Tulis ulasan
 Ulasan dari Pengguna BaiGolf
  • Penilaian Pengguna
    Sangat Baik
    Baik
    Rata-rata
    Cukup
    Buruk
  • Rekan
    Pekerjaan
    Rekan Kerja
    Teman
    Keluarga
    Sendiri
  • Penilaian Lapangan
    Kondisi Lapangan
    Kesulitan Lapangan
    Keramahan Staf (Caddie)
    Nilai untuk Uang
    Fasilitas Klub
    Kualitas Makanan & Minuman

Tidak ada poin bonus dan kupon akan diberikan sebagai anggota non.