Ke Atas
Pesan
Butiran
Ulasan

Kelab Golf & Negara Chi Linh Star(Chi Linh Star Golf & Country Club)

104 Nguyen Khanh Toan, Quan Hoa, Cau Giay, VietnamLihat pada peta

4
< >

Pilih rencana golf Anda

23hari tersedia untuk dipesan

Kalender Harga

Masa Layanan Detail Harga

06:00~14:00

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 729

B.C.C会员价CNY

Tempah
Informasi lapangan golf

Data lapangan golf

  • :27
  • :72
  • :7038
  • :Lainnya
  • :Independent Golf Course Services
  • :2003

Pengenalan lapangan golf

Kelab Golf & Negara Chi Linh Star mempunyai padang golf antarabangsa standard 27 lubang yang mencabar. Kelab ini siap pada penghujung tahun 2003 dan merupakan kelab golf terbaru di Vietnam, terletak di antara Hanoi dan destinasi popular Ha Long Bay.
Padang golf ini direka dan dibina oleh syarikat perkhidmatan padang golf independen yang terkenal dari Australia, dengan gunung-gunung kecil yang mengelilingi padang, menawarkan pemandangan yang menakjubkan; beberapa sungai kecil, tasik, dan halangan air semulajadi melintasi padang.
Sebuah tasik semulajadi besar di tengah padang golf memberikan halangan air kepada kebanyakan lubang. Contohnya, beberapa lubang memerlukan pemain untuk melepasi halangan air semasa teeing off, manakala beberapa lagi dibingkai oleh tasik, tebing pantai, dan teluk yang mengasingkan green.
Lubang golf yang paling mencolok di Chi Linh Star adalah Lubang 2 dengan par 4 sepanjang 380 meter. Lubang ini menonjol dengan jarak yang jauh, perubahan ketinggian yang mencabar, dan perlindungan green yang cemerlang. Lubang lain yang tidak dapat dilupakan adalah Lubang 5 dengan par 5 yang mempunyai tebing bukit yang panjang di sebelah kanan dan tasik semulajadi besar yang telah disebutkan di sebelah kiri.
Padang golf Chi Linh Star dijaga dengan teliti sepanjang tahun, dengan green rumput bukit yang memastikan permukaan sempurna untuk pemain golf, bersaing dengan beberapa kelab golf terkenal lain di kawasan ini seperti Kelab Golf Kampung Bangkok, Thailand. Sama ada untuk perjalanan sehari ke Hanoi atau singgah sebentar semasa perjalanan ke Ha Long Bay, Chi Linh Star adalah pilihan terbaik untuk pemain golf menjalani hari yang indah.

Fasilitas lapangan golf

Item Layanan

Item Harga

Bahasa yang Didukung

Cara Pembayaran

Rute mengemudi

Ulasan Golfer Tulis ulasan
 Ulasan dari Pengguna BaiGolf
  • Penilaian Pengguna
    Sangat Baik
    Baik
    Rata-rata
    Cukup
    Buruk
  • Rekan
    Pekerjaan
    Rekan Kerja
    Teman
    Keluarga
    Sendiri
  • Penilaian Lapangan
    Kondisi Lapangan
    Kesulitan Lapangan
    Keramahan Staf (Caddie)
    Nilai untuk Uang
    Fasilitas Klub
    Kualitas Makanan & Minuman

Tidak ada poin bonus dan kupon akan diberikan sebagai anggota non.