Ke Atas
Pesan
Butiran
Ulasan

Kelab Golf Royal Lakeside(皇家湖畔高尔夫)(Royal Lakeside Golf Club)

150 Moo 3 Bangna-Trad Rd., Tambol Thakham, Amphur Bangpakong,, Nong Chok, Bang Pakong District, Chachoengsao 24130, ThailandLihat pada peta

4
< >

Pilih rencana golf Anda

23hari tersedia untuk dipesan

Kalender Harga

Masa Layanan Detail Harga

06:00~14:00

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 549

Tempah
Informasi lapangan golf

Data lapangan golf

  • :18
  • :72
  • :6815
  • :Lainnya
  • :Sumitomo Construction
  • :1993

Pengenalan lapangan golf

Kelab Golf Royal Lakeside terletak di muara Sungai Bangpakong, dengan pemandangan yang indah di sekelilingnya, dikelilingi oleh semak-semak dan bunga-bunga. Ia dibuka pada tahun 1993 dan mengalami renovasi pada tahun 2011. Beberapa lubang padang golf terletak di sepanjang sungai Bangpakong, sementara yang lain terletak di sekitar danau air masin yang besar. Kehadiran sungai di sekitar padang golf menyebabkan angin sejuk yang berterusan pada siang hari dan pemandangan yang indah, menjadikan permainan golf di sini lebih menarik. Padang golf Royal Lakeside terasa luas dengan fairway yang lapang dan kawasan kasar yang tidak terlalu ketara, menjadikan mencari bola relatif mudah. Padang golf ini mempunyai beberapa perintah yang tidak terlalu ketara, tetapi tanah tinggi di sekitar fairway dan green membuat permainan pendek menjadi sukar. Terdapat banyak pokok palma, eukaliptus, dan pokok lain, serta bunga-bunga, semak-semak, dan sungai kecil yang membentuk suasana padang golf seperti taman di Bangkok.
Dari tees putih, pemain biasa berpeluang untuk mencapai beberapa standard, terutamanya di lubang-lubang standard 3 pancutan. Green berterusan dengan keadaan fairway dan bunkers yang baik. Klub rumah dengan reka bentuk Jepun yang selesa.
Terdapat jeti berhampiran yang menyediakan perkhidmatan bot. Khidmat pelanggan di kelab ini sangat baik, dengan gaya Jepun dan kos yang rendah menjadikannya destinasi yang baik untuk percutian hujung minggu bagi golfer Jepun tempatan.

Fasilitas lapangan golf

Item Layanan

Item Harga

Bahasa yang Didukung

Cara Pembayaran

Rute mengemudi

Ulasan Golfer Tulis ulasan
 Ulasan dari Pengguna BaiGolf
  • Penilaian Pengguna
    Sangat Baik
    Baik
    Rata-rata
    Cukup
    Buruk
  • Rekan
    Pekerjaan
    Rekan Kerja
    Teman
    Keluarga
    Sendiri
  • Penilaian Lapangan
    Kondisi Lapangan
    Kesulitan Lapangan
    Keramahan Staf (Caddie)
    Nilai untuk Uang
    Fasilitas Klub
    Kualitas Makanan & Minuman

Tidak ada poin bonus dan kupon akan diberikan sebagai anggota non.