Ke Atas
Pesan
Butiran
Ulasan

Padang Golf Royal Hua Hin (Royal Hua Hin Golf Club)(Royal Hua Hin Golf Course)

Royal Hua Hin Golf Course Hua Hin Prachuap Khiri Khan ThailandLihat pada peta

2
< >

Pilih rencana golf Anda

23hari tersedia untuk dipesan

Kalender Harga

Masa Layanan Detail Harga

06:00~14:00

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 518

B.C.C会员价CNY

Tempah

Hotel Terdekat

Informasi lapangan golf

Data lapangan golf

  • :18
  • :72
  • :6678
  • :72.6
  • :130
  • :Lainnya
  • :A.O. Robins
  • :1924

Pengenalan lapangan golf

Padang golf ini terletak di resort pantai Hua Hin, dengan pemandangan terhadap Teluk Thailand. Kerana padang golf ini meliuk-lidah melalui gunung-ganjang di belakang stesen keretapi Hua Hin, oleh itu, Padang golf Diraja Hua Hin juga sering dikenali sebagai "Padang golf Keretapi".

Padang golf Diraja Hua Hin dibangun pada tahun 1924, adalah padang golf standar antarabangsa 18 lubang tertua di Thailand, dengan sejarah yang panjang.

Padang golf berhampiran dengan stesen keretapi utama Hua Hin, pelancong yang datang ke Hua Hin dari Bangkok atau kawasan lain di dalam negara dapat melihat padang golf segera setelah tiba. Padang golf hanya berada sejauh 5 minit dari pusat bandar, tidak kira di mana sahaja anda tinggal di Hua Hin, anda dapat mencapai padang golf dengan mudah. Lokasi yang baik telah membuatnya menjadi pilihan ideal untuk setiap perjalanan golf di Hua Hin.


Padang golf dirancang oleh jurutera keretapi Scotland A.O. Robins, dan telah diperbaharui pada tahun 1980-an, panjang total Padang golf Diraja Hua Hin hanya 6,678 yard, yang relatif pendek menurut piawaian modern. Beberapa landasan sangat sempit, dikelilingi oleh pepohonan yang tebal, banyak green adalah green yang terletak tinggi, target yang lebih kecil, oleh itu untuk mencapaai prestasi yang baik, ketepatan pukulan sangat penting. Kebanyakan lubang mempunyai lubang pasir, tetapi tidak terlalu sukar, kebanyakan pemain boleh dengan mudah menghindarinya.

Lubang ke-13 adalah kegemaranku untuk banyak pengunjung Padang golf Diraja Hua Hin, terutamanya kerana terdapat banyak haiwan liar di sini, sekumpulan monyet di sekitar pepohonan dan tumbuhan di sekitar lubang golf, jika bola anda berayun keluar dari landasan dan jatuh di luar, mereka mungkin akan berfikir bola itu milik mereka, dan anda akan kehilangan bola itu, tidak dapat diambil kembali.

Fasilitas lapangan golf

Item Layanan

Item Harga

Bahasa yang Didukung

Cara Pembayaran

Rute mengemudi

Ulasan Golfer Tulis ulasan
 Ulasan dari Pengguna BaiGolf
  • Penilaian Pengguna
    Sangat Baik
    Baik
    Rata-rata
    Cukup
    Buruk
  • Rekan
    Pekerjaan
    Rekan Kerja
    Teman
    Keluarga
    Sendiri
  • Penilaian Lapangan
    Kondisi Lapangan
    Kesulitan Lapangan
    Keramahan Staf (Caddie)
    Nilai untuk Uang
    Fasilitas Klub
    Kualitas Makanan & Minuman

Tidak ada poin bonus dan kupon akan diberikan sebagai anggota non.