Ke Atas
Pesan
Butiran
Ulasan

Kelab Golf & Negara Phoenix Gold(Phoenix Gold Golf & Country Club)(Phoenix Gold Golf & Country Club)

111 Moo 9 Sukhaphiban 2 Road, Huayyai, Banglamung Chonburi 20150Lihat pada peta

4
< >

Pilih rencana golf Anda

23hari tersedia untuk dipesan

Kalender Harga

Masa Layanan Detail Harga

06:00~14:00

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 639

B.C.C会员价CNY

Tempah
Informasi lapangan golf

Data lapangan golf

  • :27
  • :108
  • :6812
  • :Lainnya
  • :Dennis Griffiths
  • :1993

Pengenalan lapangan golf

Kadang golf ini yang dibina sepanjang pantai terdiri daripada tiga nain lubang yang dipanggil "Laut", "Tasik" dan "Bukit", mempunyai kelebihan geografi alami seperti hutan asli dan perubahan landskap yang bergulir; laluan golf yang sempit tetapi padang putting yang luas, pemandangan lapangan golf yang menggabungkan pokok tebal, pokok eucalyptus dan semak-semak; kecuali untuk nain lubang di tengah-tengah, gangguan air tidak banyak.

Kadang golf bukit menawarkan pandangan yang sangat baik bagi penggolf untuk menikmati bendera yang terkenal, di mana pandangan terbaik adalah dari laluan golf lubang ke-6. Gunung di sekitar mempunyai dinding yang besar dan mudah dilihat, di atas gunung terdapat patung Buddha yang diukir dengan laser, yang mengesankan. Kadang golf bukit menantang penggolf untuk menguji keputusan setiap tinjuan, reka bentuk padang putting tidak terlalu sukar, memberikan peluang kepada penggolf untuk menunjukkan kemahiran mereka dalam menolak.

Kadang golf laut sering dipercayai oleh penggolf dengan kemahiran yang berbeza, banyak laluan golf yang dikelilingi oleh pokok yang tinggi, selepas peningkatan, kebanyakan semak-semak yang rendah dan pokok yang dianggap tidak perlu telah dikeluarkan, membolehkan penggolf melihat gunung yang indah di utara dan laut yang luas di timur. Selain itu, lapangan golf juga menambah beberapa lubang pasir dan mereka bentuk lagi kontur yang indah daripada lubang pasir sedia ada. Dari lubang ke-4 hingga ke-6, ketinggian kadang golf laut perlahan meningkat, melihat ke belakang, pemandangan ladang sekitar dapat dilihat dengan jelas.

Kadang golf tasik baru akan menambah susun atur lubang baru, menukar kedudukan tempat memulakan dan beberapa padang putting yang benar-benar baru, menjadikan golf menjadi lebih menyenangkan dan menantang!

Fasilitas lapangan golf

Item Layanan

Item Harga
 
 

Bahasa yang Didukung

Cara Pembayaran

Rute mengemudi

Ulasan Golfer Tulis ulasan
 Ulasan dari Pengguna BaiGolf
  • Penilaian Pengguna
    Sangat Baik
    Baik
    Rata-rata
    Cukup
    Buruk
  • Rekan
    Pekerjaan
    Rekan Kerja
    Teman
    Keluarga
    Sendiri
  • Penilaian Lapangan
    Kondisi Lapangan
    Kesulitan Lapangan
    Keramahan Staf (Caddie)
    Nilai untuk Uang
    Fasilitas Klub
    Kualitas Makanan & Minuman

Tidak ada poin bonus dan kupon akan diberikan sebagai anggota non.