Ke Atas
Pesan
Butiran
Ulasan

Kelab Golf & Negara Panorama (Panorama Golf & Country Club)(Panorama Golf and Country Club)

68 Moo 10 Tambon Nongyakhao, Sikhiu, Nakonratchasima 30140,ThailandLihat pada peta

4
< >

Pilih rencana golf Anda

Kalender Harga

Masa Layanan Detail Harga
Sila hubungi pusat perkhidmatan pelanggan untuk pertanyaan mengenai kadar
Informasi lapangan golf

Data lapangan golf

  • :18
  • :72
  • :6901
  • :Lainnya
  • :Dean Refram
  • :1993

Pengenalan lapangan golf

Padang golf terletak di tepi Taman Negara Khao Yai, sebahagian dibina di hutan asli yang belum dikenai, satu sisi berada di atas tebing yang boleh melihat ke bawah kelembahang Khao Yai, jalan padang golf dirancang mengikut jalan yang mengikut tebing, berada dalam persekitaran alam, di atas ketinggian yang lebih tinggi, oleh itu iklim sesuai, angin sepoi, dan tahap kesukaran yang lebih tinggi.

Kesukaran Kelab golf Panorama adalah hasil daripada menggunakan landskap alam, di sini, golfer jarang menghadapi situasi untuk memukul bola ke dalam satu dataran datar. Rintangan air tambahan dan lubang pasir yang diletak dengan bijak memberikan kekuatan hentam, membuatkan golfer sentiasa waspada sepanjang perlawanan. Nombor 10 lubang 4 tikam pendek adalah contoh yang sangat baik tentang bagaimana perancang menggunakan tanah untuk mencipta lubang bola yang menarik, ia memberikan peluang kepada golfer yang suka untuk memukul jarak jauh, serangan yang kuat, untuk mencapaikan satu tikam dalam satu tikam. Memerlukan untuk memukul melalui sebuah lembah alam dan bukit, sampai ke jalan bola yang tidak terlihat, dalam lubang dogleg kiri, jika laluan betul, ada peluang yang sama untuk menangkap burung kecil.

Kelab golf mempunyai kemudahan yang berkelas, dirancang secara tradisional, staf yang ramai dan ramai, menyediakan perkhidmatan yang terbaik. Kelab mempunyai bilik ganti baju dan bilik mandi, kedai barangan profesional yang lengkap, dan dua kolam renang yang berkelas, golfer pasti akan puas dengan perkhidmatan yang disediakan oleh Kelab golf Panorama. Di sini juga terdapat teras kecil yang boleh melihat ke bawah padang golf dan pemandangan sekitar, adalah tempat yang baik untuk menikmati minuman dan makanan ringan selepas perlawanan.

Fasilitas lapangan golf

Bahasa yang Didukung

Rute mengemudi

Ulasan Golfer Tulis ulasan
 Ulasan dari Pengguna BaiGolf
  • Penilaian Pengguna
    Sangat Baik
    Baik
    Rata-rata
    Cukup
    Buruk
  • Rekan
    Pekerjaan
    Rekan Kerja
    Teman
    Keluarga
    Sendiri
  • Penilaian Lapangan
    Kondisi Lapangan
    Kesulitan Lapangan
    Keramahan Staf (Caddie)
    Nilai untuk Uang
    Fasilitas Klub
    Kualitas Makanan & Minuman

Tidak ada poin bonus dan kupon akan diberikan sebagai anggota non.