Ke Atas
Pesan
Butiran
Ulasan

Pautan Golf Antarabangsa Parichat (Parichat International Golf Links)(Parichat International Golf Links)

Yutthasastr Road, Sattabong - Phnom Sarakham, Khao Mai Kaeo Subdistrict, Bang Lamung District, Chon Buri Province, 20150Lihat pada peta

4
< >

Pilih rencana golf Anda

23hari tersedia untuk dipesan

Kalender Harga

Masa Layanan Detail Harga

06:00~14:00

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 529

B.C.C会员价CNY

Tempah
Informasi lapangan golf

Data lapangan golf

  • :18
  • :73
  • :6660
  • :Lainnya
  • :Parichat Vivatanant
  • :2014

Pengenalan lapangan golf

Padang Golf Antarabangsa Parichat terletak di Tambon Khao Mai Kaew, Thailand, hanya 15 minit pemanduan dari Pattaya dan kira-kira 1 jam pemanduan dari Lapangan Terbang Antarabangsa Suvarnabhumi.
Padang golf ini telah dibina pada tahun 2014 dan merupakan padang golf tradisional 18 lubang yang meliputi kawasan seluas 214 ekar, dikelilingi oleh alam semula jadi yang cantik. Padang golf ini direka dengan teliti, menawarkan pelbagai pemandangan menarik dan keindahan alam, membolehkan pemain golf dari semua tahap menikmati permainan mereka.
Klub padang golf ini menawarkan perkhidmatan yang berkualiti tinggi. Ia adalah destinasi yang sempurna untuk pemain golf yang ingin bermain di padang golf bertaraf tinggi sambil menikmati perkhidmatan dan kemudahan yang cemerlang.
Lubang ke-17, Par 4 (Panjang keseluruhan 403 yard dari tee hitam)
Ini adalah salah satu lubang padang golf yang paling mencabar. Sebelum memukul pukulan pertama, anda perlu membuat keputusan bijak untuk mengelakkan halangan air di tengah fairway. Kemudian, pemandangan tebing yang tinggi di kejauhan memberikan pemandangan yang memukau. Kemudian, green yang mencabar menanti anda dengan banyak kemiringan. Jika pemain gagal memastikan bola mereka berada di atas green, mereka akan membayar harga dengan memukul lagi sebelum kembali ke green.
Gunung-gunung yang indah dengan kontur yang berbukit-bukit, bersama dengan tasik yang nyaman di dalam padang golf, mencipta pemandangan yang menakjubkan. Padang golf yang panjangnya 6660 yard ini menawarkan cabaran yang berbeza pada setiap peringkat permainan. Selain itu, anda juga boleh berehat dengan tenang di gazebo, melepaskan lelah, merendam kaki, dan menikmati bunyi lembut alam semula jadi.

Fasilitas lapangan golf

Rute mengemudi

Ulasan Golfer Tulis ulasan
 Ulasan dari Pengguna BaiGolf
  • Penilaian Pengguna
    Sangat Baik
    Baik
    Rata-rata
    Cukup
    Buruk
  • Rekan
    Pekerjaan
    Rekan Kerja
    Teman
    Keluarga
    Sendiri
  • Penilaian Lapangan
    Kondisi Lapangan
    Kesulitan Lapangan
    Keramahan Staf (Caddie)
    Nilai untuk Uang
    Fasilitas Klub
    Kualitas Makanan & Minuman

Tidak ada poin bonus dan kupon akan diberikan sebagai anggota non.