Ke Atas
Pesan
Butiran
Ulasan

Kelab Golf & Negara Uniland (Uniland Golf & Country Club)(Uniland Golf & Country Club)

9/4 หมู่ 3 Tambon Wang Yen, Amphoe Mueang Nakhon Pathom, Chang Wat Nakhon Pathom 73000, ThailandLihat pada peta

4
< >

Pilih rencana golf Anda

23hari tersedia untuk dipesan

Kalender Harga

Masa Layanan Detail Harga

06:00~14:00

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 628

B.C.C会员价CNY

Tempah
Informasi lapangan golf

Data lapangan golf

  • :27
  • :108
  • :7063
  • :Lainnya
  • :O-Art Architects Co., Ltd.
  • :1996

Pengenalan lapangan golf

Selamat datang ke Kelab Golf Unilang yang terletak di Kota Wang Yan, Provinsi Nakhon Pathom. Ini adalah padang golf klasik yang berkelas dunia dengan 27 lubang, di sini, anda dapat dengan sepenuh hati melarikan diri dalam alam semula jadi yang penuh hijau, dikelilingi oleh pepohonan dan sungai. Padang golf dibagi kepada tiga padang golf sembilan lubang yang berbeza.

Padang A mempunyai banyak pokok berbeza dalam saiz, laluan golf dijaga dengan sangat baik, dan rintangan air adalah ciri utama. Di antaranya, lubang yang paling menarik adalah lubang ke-7 (lubang 4 tikam), yang panjangnya 336 yard, perlu ditempahkan di atas permukaan tasik sepanjang 180 yard, kemudian ditempahkan ke atas green secara buta. Walaupun bendera terlihat jelas, tetapi green berada di luar pandangan, yang membuat lubang ini sangat menantang.

Padang B mempunyai lebih banyak kawasan air, dan banyak lubang golf dengan sudut di sebelah kiri dan kanan. Lubang ke-8 adalah lubang 5 tikam, jarak 641 yard, salah satu daripada lubang golf terpanjang di Thailand, dan ini adalah lubang golf simbolistik untuk Kelab Golf Unilang.

Akhir sekali, padang C mempunyai lebih banyak konon kawasan bukit, pokok dan lubang pasir juga tersebar di seluruh padang. Green mempunyai kemiringan yang lebih besar, dan butang harus tepat, jika tidak, mudah untuk dikeluarkan dari medan. Lubang ke-3 adalah lubang 4 tikam yang paling sukar di padang C, laluan golf mempunyai air dan lubang pasir di kedua-dua sisi, dan juga mempunyai green yang membesar.

Kelab Golf Unilang mempunyai suasana yang indah, keseluruhan padang golf mempunyai tumbuhan yang subur, dan kelajuan green sangat cepat, ini juga merupakan ciri khas salah satu daripada kelab golf ini.

Fasilitas lapangan golf

Bahasa yang Didukung

Rute mengemudi

Ulasan Golfer Tulis ulasan
 Ulasan dari Pengguna BaiGolf
  • Penilaian Pengguna
    Sangat Baik
    Baik
    Rata-rata
    Cukup
    Buruk
  • Rekan
    Pekerjaan
    Rekan Kerja
    Teman
    Keluarga
    Sendiri
  • Penilaian Lapangan
    Kondisi Lapangan
    Kesulitan Lapangan
    Keramahan Staf (Caddie)
    Nilai untuk Uang
    Fasilitas Klub
    Kualitas Makanan & Minuman

Tidak ada poin bonus dan kupon akan diberikan sebagai anggota non.