Ke Atas
Pesan
Butiran
Ulasan

Kelab Golf Hedes di Zhangzhou, Fujian(漳州东南花都)(Hedes Golf Club in Zhangzhou, Fujian)

Southeast Flower Capital, Xizaka Village, Guanxun Town, Zhangpu County, Zhangzhou City, Fujian Province, ChinaLihat pada peta

4
< >

Pilih rencana golf Anda

115hari tersedia untuk dipesan

Kalender Harga

Masa Layanan Detail Harga

06:00~14:30

Bayar Terlebih Dahulu

CNY 969

B.C.C会员价CNY

Tempah
Informasi lapangan golf

Data lapangan golf

  • :18
  • :72
  • :5620
  • :103.5
  • :Lainnya
  • :Pan mulberry

Pengenalan lapangan golf

Kursus Golf Terma Hua Du terletak di bahagian tenggara Zhangzhou, Fujian, China. Di sini adalah tempat diadakan Pameran Bunga Setiap Tahun di Selat Kedua Belah dan Pameran Pertanian Moden di Selat Kedua Belah. Ia merupakan destinasi pelancongan kebangsaan peringkat 4A, dengan Gunung Jiu Long yang terkenal di selatan Min sebagai latar belakang. Sungai Jiu Long berliku-liku di hadapan gunung, dan di sini terdapat bunga dan pokok yang subur yang menyenangkan mata dan meninggalkan kesan yang tidak dapat dilupakan.

Padang golf meluas ke atas kawasan 2000 mu dan menggunakan generasi baru rumput Platinum berkualiti, yang dipotong rendah dan cantik. Padang golf dikelilingi oleh gunung, dan dengan sekilas mata, anda akan melihat puncak-puncak, hutan hijau dan kayu aloes berharga, pokok kamfer, buluh yang cantik dan hutan semulajadi yang membentuk bar oksigen semula jadi. Bunker pasir putih yang dirancang dengan teliti dan tasik yang bersinar bersama-sama, supaya anda dapat merasai ketenangan dan keindahan syurga golf ini di mana sahaja di padang. Ini adalah padang golf 18 lubang berkualiti tinggi, direka oleh pereka terkenal Sampan, yang telah merancang 17 padang golf. Padang golf ini cantik tetapi tidak mewah, mesra tetapi penuh dengan bahaya yang tersembunyi. Greener dibina di atas bukit, di antara bukit dan lereng curam, dengan kemiringan yang cerdik, mudah untuk dipertahankan tetapi sukar untuk diserang, sangat mencabar. Reka bentuk keseluruhan padang golf penuh dengan impian dan ilusi, dan anda akan merasa seperti di syurga untuk mengalami dunia yang menakjubkan "Satu lubang, satu dunia". Selepas penilaian oleh sistem hendicap golf yang diluluskan, Kursus Golf Terma Hua Du dianggap setara dengan Pebble Beach Golf Links yang terkenal dari PGA Tour dari segi kesukaran dan dianggap sebagai padang golf gunung terbaik di Selatan China.

Fasilitas lapangan golf

Bahasa yang Didukung

Cara Pembayaran

Rute mengemudi

Ulasan Golfer Tulis ulasan
 Ulasan dari Pengguna BaiGolf
  • Penilaian Pengguna
    Sangat Baik
    Baik
    Rata-rata
    Cukup
    Buruk
  • Rekan
    Pekerjaan
    Rekan Kerja
    Teman
    Keluarga
    Sendiri
  • Penilaian Lapangan
    Kondisi Lapangan
    Kesulitan Lapangan
    Keramahan Staf (Caddie)
    Nilai untuk Uang
    Fasilitas Klub
    Kualitas Makanan & Minuman

Tidak ada poin bonus dan kupon akan diberikan sebagai anggota non.